massa nya kanaler

Idag va Joxens gamla jobbarkompis här å lura på oss en massa nya kanaler. Han jobbar åt viasat :-)
Så inom 2 veckor så har vi en massa nya filmkanaler,barnkanaler och sportkanaler.. De sistnämnda hade jag dock kunnat vara utan ;-)

Annars idag då.. Har fått lite crap från garaget bortkört till tippen,utav Beccas SUPERSNÄLLA Pär! Verkligen jättesnällt!! Han skulle till tippen,så då tog han en massa skräp åt oss oxå. Sååå skönt att bli av med!!!

Rensade lite i förrådet oxå,så i morrn ska utemöblerna ställas in där!

Sen har vi satt upp en hatthylla i hallen. Förut har vi ju haft en sån grej man hänger grejer på.. som står... ha ha.. va heter de?? Äsch ni kanske fattar va jag menar ;-) Den hamna nu i sovrummet i stället,så kanske man slipper ha kläder slängda på golvet jämt ;-)
Blev iaf jättebra i hallen,mycke större :-)
I morrn ska vi kika efter krokar åt killarna,som dom kan hänga sina ytterkläder på :-)

Va iväg å handlade en sväng,men de blev en snabbis bara,för Liam va så trött å sur.
Båda vaknade 6 i morse,why oh why?? Mitt i natta ju ;-)

Kolla på bonde söker fru oxå,menåå fick inte se vilka som kom vidare ju. Jäkla Malin som vägrar å tala om de för mej :-P Cyklade en timme samtidigt som jag kikade på det.
Sen har jag kikat på prisonbreak.

Nu ska jag gå å lägga mej å mysa me min darling :-)
Älskar min familj över allt annat!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0