lördagsmys

Idag gick vi upp både jag å Joxen när kidsen vaknade. Käkade frulle å gjorde oss i ordning,så åkte vi hem till Vicki å Magnus å kolla på deras nya fiiiina hus. Helt nybyggt,jag är SÅÅ avis!! Vill oxå!!!!
Skoj å träffa dom,de va längesen nu. Neo ville absolut inte åka hem,han tyckte de va så skoj¨å leka me Tuva å hennes kusin Linn :-))

På vägen hem köpte vi me oss max-mat till lunch. De e ju lördag ;-)
Precis när vi satt oss vid bordet så kommer svärmor å Sam förbi å hälsar på :-))
Skoj å se dom oxå sådär helt oväntat :-)))

Liam sov middag sent idag+att Neo å jag oxå somnade en sväng. Får väl se när dom somnar idag. Sent förmodligen,eftersom vi får besök ikväll :-P
Maria å Victor kommer hit å käkar tacos å kikar film :-)))
Ska bli skoj!!
Så de blir en lugn å skön kväll. Skönt å slippa vakna bakis i morrn som förra helgen...
Eller va säger du Janne,inte e de väl skoj å va bakis?? *fniss*

Till nåt helt annat då. Min mobil e stendöd. Den går inte att få på. Eller jo,när man slår på den så står det "använda telefonen utan sim-kort?"
typ... har grejat me sim-kort å batteri å allt som går,men den är död.
Såå..ärre nån som ringer eller skickar sms till mej,så vet ni varför jag inte svarar.
Neo sitter i badet,å Liam leker me joxens gamla tangentbord. Lättroad kille de där,hi hi.
Ska tvätta lort-Neo,sen börja förbereda sallad å sånt :-)

Ha en najs lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0