läggdags

Japp,nu e de läggdags här... Inte för att jag e nå trött då,sov ju middag med Liam idag ;-)
Iiiih,jag vet va de e för kön på bebisen i systers mage. Hon va på UL i måndags :-)))))
Nyfikna nu va?? De kan ni vara ;-)

Idag då... Kidsen vaknade kl 5. Kolsvart ute. Såååå jag skuttade upp med ett glatt leende... INTE.. ha ha.
Men de lät bra iaf ;-)
Joxen fick skjutsa Neo till dagis,sen sussa jag å Liam lite middag.
Tog sällskap me Katja å hämtade från dagis sen. Va ute lite me barnen.
Sen följde jag Emil å Katja å handlade :-)
Blev dollarstore en sväng oxå.

Sen hem.
Käkade mat.
Lade kidsen.
In till Katja å kolla bonde söker fru. Skulle kolla in Malin ju,men hon va ju inte med idag,så nu får man vänta en hel vecka.. Spännande ju :-))
Sen skulle jag å Katja kolla på en film hon köpt,men den va ju såååå dålig,så vi såg inte ens klart den :-P

Åååå Liam har börjat pussas riktigt,han e så sööööt,hi hi.
Mina godingar... Jag älskar min familj sååååå mycket!!!!! :-)))

Nu blire sängen,Jox verkar mörkrädd,han tjatar att jag ska komma å lägga mej,ha ha ;-)

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja satt oxå o kolla på bonde söker fru o letade efter hon. haha

2007-10-04 @ 07:13:56
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Becca

Mörkrädd?? Ja eller hur!!!
:)

2007-10-04 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0