kaaaaaallt

Fyyyyyy va kallt de e ute. Man vill ju inte ens sticka näsan utanför dörrn *brrr*

Idag har jag vart hos Maria hela förmiddagen. Vi har babblat en massa,så kul å träffas själv sådär,så man hinner skvallra ordentligt ;-)
Hoppas hennes bebis vill komma ut snaaaart. Jag e sååå nyfiken va de är för nån ju!!!
Sen tycker jag synd om henne nu,de e jobbigt på slutet alltså...

Joxen å Liam kom å hämtade mej,så åkte vi och hämtade Neo. Neo och Liam fick lite mellis,sen gick vi in till Katja å kidsen å lekte lite. Neo tycker ju sååå mycke om Tilde,så han blev så himla lessen när vi skulle hem.
Lovade att Tilde skulle få komma in till oss å leka i morrn,så till slut lugnade han sej :-)

I morrn ska jag och Neo åka å bada i maserhallen. Blir bara vi 2 denna gång,Joxen har ju så ont i axeln å orkar inte följa,å jag åker inte me båda själv,Liam får allt bli lite större först :-P
Nån som vill följa?? ;-)

Nu sover mina små skruttar,och jag väntar på "du är vad du äter".
Ska cykla när jag ser på det tänkte jag :-)


Kommentarer
Postat av: Nagge

Oh, härligt med bad. Hade följt med om jag inte bodde så onödigt långt bort! =)

2007-10-18 @ 20:12:34
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Lottisen

Jaa hemska kyla,att gå i ide vore inte helt fel...

2007-10-19 @ 07:20:51
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Soya

Va duktig du är och cykla!

2007-10-19 @ 18:50:51
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0