Jobbat

Jobbat 13-22.30 idag,riktig långdag.
Tur var väl de,de e mycke lättare me cambridge när man jobbar.
Igår va en riktigt jobbig dag,jag var såååå nära att ge upp.
Men jag höll mej :-)
Men vi får allt se om jag orkar köra 3 veckor denna gång,eller om jag kör bara 2 veckor som de va tänkt från början...
Ska iofs jobba i helgen,då känns de ju som man lika gärna kan köra...
Vi får se helt enkelt :-P
Annars tar jag sista soppan på onsdag,då har jag kört 2 veckor..

Har precis kollat på desperate housewifes.
Nu blire sängen,e sååå himla trött.
Har inget att skriva idag känns de som eftersom jag jobbat hela dagen.
Längtar till i morrn när jag får gosa me mina underbara barn,har ju knappt sett dom idag.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Soya

Åh kör du igen.?? Fan va du är duktig då!

2007-10-23 @ 14:24:10
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0