dagisplats

Idag ringde en tant på komunen å berättade att vi fått dagisplats till Liam. På samma avdelning som Neo,kanonbra :-)) I december ska han skolas in,och i januari börjar jag jobba. på riktigt.
Svider lite i mammahjärtat måste jag medge. Min LILLA BEBIS ska börja på dagis. Buhu..

Kommer säkert att gå bra. Han springer ju alltid in när vi ska lämna Neo,å vill leka så.. Sen har han ju storebror där som sagt :-)
Neo var hur lätt som helst att skola in. Liam e väldigt mammig och pappig,så de kommer nog inte bli lika lätt med honom..
Är vi borta nånstans så letar han alltid efter oss,så fort vi e utom synhåll,och blir lessen om han inte ser oss.
Ja,inte hos såna han känner bra så klart,men ställen där vi kanske inte är så ofta.

Syster var förbi en sväng idag. Nu börjar hon få en riktig kula minsann :-D Tänk att jag ska bli moster :-))

Sen var Linda å Abbe hit å lekte på em,riktigt kul va de,de var så längesen vi sågs nu.
Killarna busade verkligen järnet här hemma :-)))
Dansade å härjade till mora träsk,hi hi!

Nu håller Joxen på å fixar en film som vi ska se. Va de är har jag ingen aning om,men jag somnar väl som vanligt ;-)

Nästa fredag blire ullared,å shoppa järnet som gäller.
Sen på lördagen ska killarna sova hos farmor å farfar,så vi får vara lite barnlediga å bara myyyyyyysa.
Vi ska köpa hem lite vin och öl,å god mat å bara va käääära.
Jag ääääälskar min knasboll :-) Vääääldigt mycket. My big love :-)
Å våra underbara söner så klart :-)))))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja somnar oxå jämt när vi glor på film, iaf om den e värdelös. Lär komma upp nån dag o hälsa på. kan ta de på lördag då ni ska dricka vin o va kära. Haha skoja. nä men vi kan ta de nån dag. tycker ja jeanette bergström. =)

2007-10-24 @ 07:28:37
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Va var det för film?

2007-10-24 @ 07:36:17
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Nagge

ÅH, vill åxå till Ullared. Har aldrig vart där!

2007-10-24 @ 08:17:54
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: tete

öj, då kanske vi ses där :-) På gekås(ullared) alltså Lär vara knökat, hehe.

2007-10-24 @ 17:32:49
Postat av: Soya

Du har blivit utmanad!
Kolla min blogg :D

2007-10-28 @ 22:05:05
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0