tröttisar

Idag när vi kom hem från dagis,så däckade Neo i soffan. Så himla trött.
Han sov väl en timme ca,medans Liam va där å försökte väcka honom. Han e en riktig retsticka Liam *s*
Till slut gick vi upp å lekte,så Neo fick sova ifred.
Sen kom mamma å Robin hit. Så kidsen har busat en massa. Neo å Robin har lekt me bilar,å Liam har terrat dom.. ha ha
Liam ÄLSKAR mora träsk,han dansar som en galning när man sätter på de åt han,så himla söt. Snurrar runt å stampar me fötterna,hi hi.

Liam tvärdäckade vid kvart över 7,å Neo e ff vaken. Han har nyss badat,å nu ligger han i sin säng å kikar på film :-)

Både jag å Joxen e skittrötta,så vi sitter här som två lik.. ha ha.
Konstigt,ju tidigare jag lägger mej på kvällarna,desto tröttare blir jag dagen efter...
Lika me Joxen oxå verkar de som ^^
Ska slappa ett tag nu,sen ska jag ner å kika på Day after tomorrow å cykla i en timme :-)

I morrn ska jag å killarna me Becca å co ner på öppnis :-)
Dom skulle åka buss ner,men jag tänker ta en promenad,för de e Liams middagssovningstid,så jag tänkte han kunde sova lite i vagnen på vägen ner. Annars blir han så gnällig å tjurig när vi e där...

Han håller på å få en massa tänder tror jag,de e knöligt i hela munnen på honom. Stackars lite,gör nog ont,för han vägrar äta mat. Både igår och idag har han levt på välling... Tur att de går ner iaf....

Kommentarer
Postat av: Becca

Nu har jag bokat bowlingen också :-) Ska bli så skoj

2007-11-15 @ 20:46:34
Postat av: veronica

Vad duktig du är med att cykla..
Du peppar mig massa så jag ska ta upp min i kväll också och börja cykla och sen köra friskis efter jul då man kanske har lite mere pengar.=))
Pöss på dig

2007-11-16 @ 09:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0