träningsvärk in the ääääss

Hur kan man få träningsvärk i röven av bowling? Borde man inte få de i armen?? Anyway...It hurts!!
Idag har vi inte gjort så mycke. Jag fick sovmorron till 12(!!) SKönt värre. Sen pysslade jag å Neo lite medans Liam å Joxen sov middag. Sen åkte vi till syster å hälsade på :-)
Hon har fått de jättefint hemma i sin nya lägenhet :-)
Köpte me oss pizza hem. Neos önskemål idag,så jag skyller min dåliga karaktär på honom ;-)
Nu blire film å en timmes cykling (minst!!!)
Ha en trevlig kväll :-)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, du kanske spände röven när du tog i o kasta iväg bollen *fniss*

2007-11-18 @ 09:17:57
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Becca

AAhaaa... nu förstår jag var min träningsvärk kommer ifrån också. Funderade just på varför jag har det när jag inte tränat...men det måste ju va så då, eftersom du har det med :-) ja då är det ju bara att vi kör på så vi får träna rövarna ;-)

2007-11-18 @ 10:33:59
Postat av: Lottisen

mmm hur lyckas du få träningsvärk där,eget! haha sitter du på kudde nu?

2007-11-18 @ 11:14:02
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0