svettigt

Har nyss cyklat i en timme. Känns alltid så bra efteråt :-)

Joxen orkade inte åka å handla idag,så jag tog bussen ner själv.
Hämtade ut ett ellospaket,sen va jag upp på Lindex å köpte en mössa till Neo,å ett par knästrumpor till mej.
Skönt å gå där själv faktiskt ;-)
Hittade på en superfin klänning på indiska oxå. Den kostade bara 179:- så jag kunde inte låta bli :-P
Tänkte faktiskt ha den på julafton :-))
Läääängtar verkligen till julafton nu!
Bara mysa,umgås å äta gott. Å se när ungarna öppnar sina paket,hi hi.
Synd nog så ska inte Samuel va med på julafton,de va Fridas tur att ha honom i år. Tråkigt tycker vi :-(
Men vi kommer få de massa mysigt iaf :-D
Är de du som ska va tomte i år Janne?? *fniss* ;-)

Åååh hade ju beställt ett vinrött överkast till våran säng från ellos. De va då typ tomterött,så de åker raka vägen tillbaks *grr* Har ju svarta/vinröda gardiner som passar så bra inne i sovrummet+att vi har en massa ljus å sånt i vinrött. Så de skar sej ju skapligt me den RÖDA färgen.. Jaja,bara att leta vidare :-P

Nu ska jag hoppa in i duschen,sen blire nog sängen!
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

lägg ut bild på kläningen!?!

2007-11-15 @ 06:24:29
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Jul gör mig stressad... ahaaa såå de finns fler än ja som får vara tomte =O)undra om ja är tomte för att ja ser ut som en el för att ingen annan vågar?

2007-11-15 @ 15:36:05
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Janne

Tomte? Efter vad jag läst här på bloggen finns det bara en tomte, och han heter Jox

2007-11-16 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0