spännande

Håller på å kreverar här hemma. Har inte hört nåt från Maria sen igår kväll!!! Hoppar högt så fort telefonen ringer! Hoppas allt går bra för henne!!!!
Nu sitter jag å skriver en shoppinglista. Lång blir den kan jag lova.. ha ha
Halv 12 inatt går bussen :-D

Rebecca färgade håret på mej idag,blev kanonbra. Hade fått sån jäkla utväxt :-P
Nu e jag ännu mörkare än innan :-) Trivs så himla bra i mörkt hår,blir nog aldrig mer blond jag,hi hi :-)

På lördag blir de party här sen utgång,blir skoj,vi blir ett gäng :-)
So far är de Lars å Pernilla,Ådi och Ou,Jeppe+Emma å nån kompis till dom,Stefan+tjej om han fick barnvakt,å så Vejron om hon orkar efter flytten. Sen kikar någ Becca å Pär ner oxå :-D Sen ev Sara och Martin :-)
Ska bli skoj! Vi skulle ju egentligen ha myskväll jag å Joxen,men vi blev så partysugna,hi hi :-)

Nä nu ska jag packa ner mobil,i-pod,visakort osv så allt blir med ;-)

Baibai

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Ha så skoj på shoppingen =O)

2007-11-02 @ 08:31:59
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Soya

Vi kommer nog förbi en sväng men vi ska inte ut på krogen. Kategorien är december, gumman. Du är lite för tidigt ute :p kram

2007-11-02 @ 22:50:41
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0