soft dag

I morse vaknade killarna strax efter 6.
När vi skjutsat Neo till dagis så åkte vi å köpte dom sista julklapparna till buskillarna,så nu e dom klara.
Blev en medicinväska till Neo+en saccosäck me Blixten på. Köpte ju en massa grejer åt dom i Ullared oxå,måste gå igenom de nån dag,för jag minns faktiskt inte allt som jag har köpt.. Massor förmodligen ;-)
Till Liam blev det idag byggklossar,ett städset (mopp,sopkvast osv,han drar alltid runt på våra städgrejer :-)
Sen en sån bil som man åker på.

När vi hämtat Neo på dagis så åkte vi upp till Linda å co å hälsade på. Så kul å se dom,de var så längesen.
Albin blev superglad när vi kom,hi hi :-)
SÅ kidsen lekte en massa,å vi fikade å babblade. :-))

Nu har vi precis gjort pizza här hemma,sen är det läggdags för killarna.

I morrn e jag ledig,sen jobb tors,fre,lör å sön.



23.13

Kom precis in från Katja å Emil. Har vart in å babblat lite. Dom har köpt hus å ska flytta :-(
Skittråkigt tycker jag,fast glad för deras skulle så klart.
Neo kommer ju bli sååååå lessen när Tilde flyttar!!
Dom ska flytta i mars,så de e ju inte så lång tid kvar ändå..
Trist som sagt :-(

Nu blir de snart sängen!
NAttinatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

SAKNA ER MASSA

2007-11-29 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0