samma visa

Ja,de var samma visa inatt oxå. Först vaknade Liam,sedan vid halv 6 kom Neo..
Jag skyndade mej att gå upp med Neo,så Liam å Jocke fick fortsätta sova en stund. Liam blev väckt av Jockes väckarklocka vid halv 7.
Idag fick Neo gå till dagis,han ville så gärna dit,å de va då ingen mer som fått magsjuka iaf.

När vi lämnat Neo på dagis,så sov både jag å Liam middag. Behövligt.
Får passa på medans man kan,snart börjar ju allvaret igen... VILL INTE!!!
Vi skulle få nya scheman innan helgen sa Johan när jag frågade igår...
Va in idag när vi va å handlade,men då hade vi inte fått nå,så lär väl dit imorrn igen..
Håll tummarna e ni snälla att de inte blir ett alltför pissigt schema...

Åkte till elkedjan å skulle köpa dom där svarta stjärnorna på fot som jag skrev om förut. Dom va såklart slut,å skulle inte komma in förrän nästa vecka. Surt värre,ville ju ha dom till söndag... Får väl sätta upp ljusstakar så länge då.. Hon skulle iaf lägga undan 3 st till mej,å ringa när dom kom in..

Ska snart gå å sussa..

Ha ha idag va Neo rolig... eller ja,han va ju lessen,men de lät så kul...
Han kom in i köket när jag pratade i tfn me syrran.
Så sa han:
-Mammaaa,jag vill inte va 3 år nå mer.
-Men det kan vi väl inte göra nånting åt? Du fyller ju 4 om några månader.
-Men jag vill inte va 3 år nuuu,sen kom surläppen fram,å han började storgrina *s*
SKrutten,inte lätt å va liten alla gånger. Lite komiskt tyckte jag att de var iaf ;-)

Liam har blivit tokig i att läsa böcker. Släpar runt runt på sina pekböcker,så ska man berätta vad de är för något när han pekar,hi hi. Minns att Neo var precis likadan när han var i samma ålder.

Tänk vad fort de går med dom små... Alldelens för fort...

Nu ska jag hoppa in i duschen,sen blire bedtime!

Kommentarer
Postat av: Nagge

Va sött av Neo. :)

2007-11-23 @ 09:05:22
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Lottisen

mmm fort är va de går,känns som de inte va längesen Mackan sa dåsitta=trasigt.. nu är han 11!!! håller tummarna...

2007-11-23 @ 10:35:51
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Veronica

ekooooo

2007-11-25 @ 01:18:40
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0