Ny vecka

Idag försov vi oss här hemma. Vaknade kvart över 8,så mormor va snäll å gick me Neo till dagis.
Tur de annars har vi aldrig hunnit :-P
Sen tog jag och Liam bussen hem till syrran. Kika in hennes nya lägenhet. Superfint hade hon de :-)
Vi käkade lunch å så,å Liam sov middag där. Jox å Neo kom då Neo slutat dagis. Han hade me sej lackfärg,så vi målade om syrrans köksmöbler. Kommer bli kanonsnyggt :-)
Sen fick hon gardiner till v-rummet som jag köpte i ullared. Tyckte inte dom passade alls här hemma,men hos henne va dom jättefina :-)

 Igår va de slött värre här hemma. Vi myste massor här hemma jag å mina småkillar,medans Joxen va på jobbet. Sen fick dom sitta i soffan å smaska på plättar å kika på bolibompa. Tur vi har skinnsoffor säger jag *fniss* Så här grisigt kan de bli ;-)

image321

image322

Slänger in nån till bild

syskonkärlek *s*
image323

Mys-Neo
image324

Spelar tevespel :-)
image325

Neo poserar i Sjögrens halloweenmössa.. ha ha
image326

Sen trodde jag ju att jag hade en massa fler kort i kameran från festen.. men de va bara 2 till.. ha ha

Snyggve ett å två.. ha ha
image327

Me and my darling (undra varför mitt öra e knallrött.. ha ha)
image328


Har nyss kika på desperate housewifes.. Nu ska jag strax ner å cykla en timme tänkte jag.



22.23

Cyklade medans jag kollade på CSI. Kan behövas efter denna helg med en massa öl å fyllemat ;-)
CSI va iaf så jäkla spännande,så jag tänker då inte vänta till i vår för å få veta fortsättningen. Om ca 7 minuter få jag veta.. ha ha

Smsar me Maria nu,dom har kommit hem hon å Malte :-) Måste hälsa på snart så jag får gosa lite,han e ju heeeelt underbar :-D Sen e Neo nyfiken oxå. Maria e ju hans favvo,undra om han blir sotis nu ;-)
Nä,nu blire snart CSI,sen sängen!


Kommentarer
Postat av: Lottisen

Kanske ditt öra är rött för att du va liiite på örat ;O)

2007-11-05 @ 20:59:46
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Nagge

Hihi, vilka små söta buspojkar! Så lika varandra åxå. Ni verkar ha haft det kul på partyt i helgen! =)

2007-11-05 @ 21:40:19
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Jeanette

han kanske höll om dig så hårt *fniss* eller så e de för du druckit alkoholaktiga drycker! hade du de?? *stirra på*

2007-11-06 @ 07:00:17
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

supersöta killar =)))
så synd att jag inte kunde komma på partajjat...men hoppas på nästa gång..
funderar på att partajja sista helgen i november kanske du kan med d =)

2007-11-06 @ 08:57:52
Postat av: Soya

Vi ser gärna die hard 4. Har inte sett den :)

2007-11-06 @ 18:51:27
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Soya

Ja det ska bli så kul att få umgås med dig lite igen. Ska vi ta med nått? Puss

2007-11-06 @ 22:21:44
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0