Mysdag

Fick sovmorgon i morse. Till kvart i 9 iaf :-) Jox va ledig idag,sååå skönt.
Han skjutsade Neo till dagis,sen myste han jag å Liam lite när han kom hem igen. Liam va sådär trött-mysig,hi hi.
När Liam sov middag,så somnade jag på soffan :-P
Gjorde lite lunch när han vaknade,sen åkte vi å hämtade Neo på dagis.
Åkte sen å storhandlade.
När vi kom hem så plockade jag in alla grejorna,och Jocke va ute me killarna i snön :-)
Dom byggde snögubbe å busade.

Gjorde i ordning mat,sen va vi inne å lekte lite.
Sen gick vi ut en stund till,Jocke sandade här ute,va rena rama isbanan.
Jag skjutsade runt killarna i pulka,de tyckte dom va jätteskoj så klart ;-)
Jag å Jocke hade snöbollskrig. Gissa vem som förlora..ha ha
Hade snö överallt. Men skoj va de :-)

Sen var de välling och bolibompadags,och sen sängen för killarna!
Nu ikväll har vi inte gjort så mycket.
Jag har cyklat å kikat på extreme homemakeover.
Babblat me syrran och Linda på msn.
Kollat på desperate housewifes.
Duschat.
Jox har spelat..ovanligt va?? ha ha

Nu ska jag lägga mej å läsa innan jag ska sussa.
Min tur å gå upp i morrn,Jocke e ledig då med.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja hatar snöbollskrig, de gör så ont me hårda bollar *fniss*

2007-11-27 @ 07:14:20
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Becca

Ja det var du som vann va? :-) snöbollskriget..

2007-11-27 @ 13:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0