middagsgäster

Har vi haft nu ikväll. Sara å Martin har vart här å käkat me oss,å kika film. Supernajsigt tycker vi :-D
Vi käkade kyckling me jordnötssås,jasmineris och sallad. Smaskens :-)
Trist att dom ska flytta tycker jag. Men vi får åka å hälsa på ju :-)

Annars idag då. Gick me Neo till dagis i morse. Sen va jag å Liam ute i snön å lekte en stund,innan de var dags för honom å sova middag. Jag sov oxå middag idag lär jag erkänna. Sååå skönt ;-)

När Neo kom hem från dagis så åkte vi till kupan å shoppade lite. Köpte en varsin tröja till killarna,de e fotografering på dagis i morrn. Dom kommer bli så fina sååå :-)
Köpte en till tröja till Neo+lite mer kläder till Malte. Sååå kul å köpa bebiskläder ju,hi hi.
Sen köpte jag ett par nya stövlar (igen,hmm) Lär ner å impregnera dom nu snart,så jag kan ha dom i morrn :-)

Nu ska jag mysa lite me min darling,sen blire sängen!
I morrn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på,men på fredag ska iaf jag å kidsen ta tåget till Lexand å hälsa på min faster. Hon har ju en dotter som e nån månad yngre än Neo,så dom ska få leka lite :-)
Å jag å Mari får skvallra ;-)

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0