Lite bilder

Först kommer några bilder från igår när vi var i Leksand.
Neo å Tindra busar järnet :-)
image336

image337

image338

image339image340


Sen ett par bilder från idag när vi va å hälsa på söööta Malte :-)

Gissa om Neo var stolt ;-)
image341

Å Joxen me tror jag,hi hi
image342

Sen ett par från ikväll,myskillarna :-)
image343

image344

Sen har jag knäppt ett par bilder från killarnas rum. Neos e ju inte klart än,å Liams e ju inte i ordninggjort för 5 öre,men jag lägger ut iaf :-)
Ignorera hur gardinerna hänger i Liams rum,va Joxen som hängde upp dom idag *asg*

Först Neos rum:

image345

image346

image347

image348

Sen har vi Liams
image349

image350

Det var dom det.
Nu ska vi stoppa grabbarna bus i säng,sen blire myskväll me film å tacos me darlin <3

Hoppas ni får en mysig lördag!


00.19
Mina 3 älsklingar ligger å sussar. De ska jag oxå gå å göra snart.
Jag å darling har haft en riktig myskväll.
Såg en lååång film. Så vi hann både käka tacos+att jag hann cykla en timme :-)
Minns inte va den hette,men de va nån gangsterfilm me Denzel Washington. Helt ok va den.
Har precis duschat.
I morrn ska jag jobba. 10-19. Tar en promenad dit. Hoppas de e lika mysigt väder som de har vart idag.
Tycker de e så himla fint ute när de kommit en massa snö :-)
Längtar efter julen nu. Julafton firas hemma hos svärföräldrarna. Ska bli jättemysigt :-))
Sen på kvällen hämtar vi upp mamma,syster+Robin så firar vi lite me dom oxå.
På juldagen kommer pappa o co hit å käkar å så :-)

Har sån jobbångest nu. Känns så hemskt att min LILLA bebis ska börja på dagis ju :-(
Men jag har ganska många föräldradagar kvar,så vi kommer kunna vara hemma en massa i sommar hela familjen tillsammans. + att vi åker utomlands till hösten.
Hade jag inte börjat jobba nu,så hade jag kunnat vara hemma till maj. Men då hade jag fått jobba HELA sommaren,för då hade föräldradagarna vart helt slut,å semesterdagarna lär jag ju spara till semestern. Vet ju inte hur många betalda såna jag får,men de blir ju inte fullt iaf.
Men är de så att de blir katastrof på dagis,att de inte funkar,så får Jox ta nån föräldradag i veckan,så får han gå litegranna bara.
Vi får se...
Undra vad jag får för schema sen. Känns jobbigt att inte veta. Tror jag får reda på de i december. Å 1:a januari börjar jag. Har bett om så få tidiga mornar som möjligt iaf. Vill helst jobba kvällar. Då får jag va hemma me mina skruttar mycke mer. Vill inte att dom ska gå långa dagar på dagis.
Massa svammel från mej så här mitt i natta.
Jag älskar min UNDERBARA familj,mer än nåt annat.
Ni gör mej så lycklig.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Nagge

Fina kort på barnen. =) Å rummen var ju fina åxå. Förstår att det e jobbit å lämna på dagis. Vi måste snart ta ställning till hur vi ska göra åxå. Samtidigt e det ju inte bra å låta de börja för sent heller för då blir det mer jobbigt för de. Mmm..det e en jobbig fråga. =) Kram

2007-11-11 @ 09:03:45
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Jeanette

lite bilder? ja tyckte de va hur många som helst *fniss* men de e bara positivt, roligt o spännande att se. gud va malte va lik maria, o så söt. fast ja vet ju ej hur pappan ser ut så han kanske e lik han me =)

2007-11-11 @ 13:17:17
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Måste bara få fråga, vart har ni köpt döskallegardinerna? :D

2007-11-12 @ 18:11:34
URL: http://veroniiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0