Lat-dag

Idag fick Neo vara hemma från dagis. Jag orkade verkligen inte gå dit me honom i morse,å han ville vara hemma själv oxå så :-)
Har bara varit hemma å myst på fm. Liam sov middag osv. Sen kom pappas Marie hit å hälsade på,så hon käkade lite lunch me oss :-)
Sen klädde vi på oss och gick ut,Becca å Elias kom ner,sen kom även Katja tilde å fanny å lekte :-)
Kom in alldelens nyss. Killarna har fått varm oboy.
Nu längtar vi efter Joxen,tur att han kommer hem strax ^-^

Natten gick då bra,fast Liam var så förkyld. Gick å hämtade över honom till våran säng på morgonkvisten,men han somnade om igen.
Idag är han inte lika snorig.

Lär åka å handla när darling kommer hem.. drygt :-P

Å hoppas jag slipper jobba på fredag (har sagt att jag kan om de behövs)
Annars ska jag å Joxen å bowla me Becca å Pär. Skoj :-D
Sen kanske ta en öl eller 2 efteråt. ;-)

Nu ska jag mysa lite me mina skruttar :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0