jobbat

Neo blev hemma från dagis idag oxå.
Inatt/morse har vi legat alla 4 som packade sillar i vår säng.
Vid 4 hämtade jag Liam som låg å gnällde.
Halv 6 kom Neo instampandes.
Han låg å gnessade till halv 7 då han väckte Liam.
Vaaaarför kan mina barn ALDRIG sova en hel natt å vakna utvilade.
Jockes fel,de e han dom har fått de efter tror jag.
Hans mamma berättade för mej,att han vaknade 4 varje morgon å gick upp å röjde järnet.
I would die...
Så egentligen ska jag väl inte klaga I guess ;-)
Men de e dryyyygt å aldrig få sova en endaste natt.
Dom e ju lixom inte bebisar längre,så SOOOOV.
ha ha...

När Liam sovit middag,så käkade vi lunch,sen gick vi hem till Becca å co :-)
Becca å Pär va ju snälla å passade liam å Neo en och en halv timme,eftersom våra jobbtider krockade idag.

Nu sitter jag här å surfar bara. Ska väl snart gå å lägga mej,men har så svårt å varva ner när jag har jobbat.

Blev glad när jag läste min lönespec på jobbet idag. Fick ca 3500 mer än vad jag räknat med denna månad. Yra jag :-D Tur de inte var åt andra hållet ;-)

Nu vet jag precis va jag ska köpa till Jocke i julklapp oxå,skönt!!

Nä,nu blire nattinatt!

Tack Becca å Pär för hjälpen idag!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Det var bara kul att ha dina små guldgossar ;-)

2007-11-22 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0