I morgon

Från och med i morgon kommer det att bli lösenord för att komma in på min blogg. Väntar tills i morrn ifall att de e såna som brukar läsa,som inte har sett detta än,å kanske vill ha lösen. Ni som har skrivit att ni vill ha de kommer givetvis att få det :-)

Idag har vart en tråkig dag. Jag har vart sur på min lata sambo hela dagen. Behöver inte säga mer om den saken *morr*

Köpte ju förresten ett till par stövlar för några veckor sen,som jag inte la ut bild på då jag la ut på dom andra,så den bilden kommer här.
Dom är dock mycke finare irl :-)
image351
Me like alot. Tyvärr så e dom för kalla att ha på sej nu :-P


När jag va i Ullared så köpte jag ju en varsin overall till Neo och Liam. Tyvärr så hade jag nog ett smärre hjärnsläpp å köpte storleken i kläder som dom har NU (skulle ju köpt iaf en strl större)
Liam kan ha sin ett tag,men på Neo satt den precis. Som tur var (för mej) så hade Becca oxå hjärnsläpp å köpte för liten till Elias oxå (i den strl som jag SKULLE ha köpt till Neo) så jag fick köpa den av henne :-)
Slängde ut den andra overallen på tradera. Auktionen gick ut idag. Jag gav 149:- för den,å sålde den för 312. De va roligt tyckte jag :-)

Tror jag ska gå ner å cykla nu. Gjorde de inte igår,å då moffade vi en massa princesstårta när jag kom hem från jobbet. Köpte me en farsdagstårta hem nämligen. Gött vare. Men tyvärr så går ju en annan upp i vikt bara man luktar på nå sånt där,å än värre när man äter de. ;-) Å jag vägrar,så nu bär de av mot cykeln ;-)


Dessa snygga stjärnor blir de å köpa 3 st till v-rumsfönstren. Har likadana vita till köket. I love them :-)

image352

nattinatt!

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Tack för kommentaren i min blogg kikar tillbaks och skickar ett hej ;)

mvh Jessica

ps söta ban och fin blogg

2007-11-12 @ 23:38:00
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Nagge

Najsiga shoes. Men du hur får man lösenordet då? *funderar*

2007-11-13 @ 09:11:29
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Soya

Najs!

2007-11-13 @ 11:02:19
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Veronica

hejsan vännen åå den stjärnan ska jag också köpa till mitt vardagsrum...håller nu på att dividera om jag ska köpa en vit gran iår..sååpå snygg tycker jag.=)

2007-11-13 @ 12:34:22
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lottisen

Skorna alla tiders,tyvärr är ja född korvstump så ja får glo på alla andra som kan ha,skulle ja dra på mig så skulle ja ju ha de upp i armhålan,ja nästan iaf =O)stjärnan är ju oxå fin,svart ju =O)

2007-11-13 @ 15:18:30
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0