grinigt värre

I morse ringde jag till dagis å frågade om jag kunde komma lite tidigare å lämna Neo,eftersom jag skulle ta sällskap me Gunilla till kupolen å hon började jobba 9.45.
Ja de gick väl bra,MEN så informerade Sara,dagisfröken att de går magsjuka på dagis. I think NOT,han fick vara hemma idag. Finns inge värre än magsjuka,å när jag ändå e hemma så kan han ju likagärna vara de oxå.
Så jag tog med mej båda killarna på en promenad till kupolen.
Tänkte att Liam skulle sova på vägen ner,eftersom han vaknade tidigt och var jättetrött,men icke.
Handlade med oss lite fikabröd och gick hem till min mormor.
Fått sååå god mat,hennes köttfärsbiffar men potatis,brunsås,stekt lök och en massa grönsaker.
Tänk att mormors mat är alltid den godaste :-))
Liam å Neo härjade en massa,till slut fick jag äntligen Liam att somna.
Han sov 1 och en halv timme ca,sen vaknade han.
Och han var INTE på solskenshumör,shit va grinig han har vart idag =/
Stackars mormor å morfar va helt slut när vi åkte *S*
Inte för att dom sa de då,men jag märkte de ju på dom.
Syrran var oxå där,så till slut tog vi med kidsen till kupolen IGEn. Handlade lite grejer till kvällsmaten,och sen kom Jocke å hämtade oss.
Tack å lov. ha ha

Vet inte om han haft ont i magen idag kanske,för när vi kom hem så bajsade han 2 STORA lass,sen var han hur glad som helst. lillfisen.

I morrn ska jag jobba. 16-22.30.
Jocke jobbar till 16,så de blir lite tajt me tid där. Som tur är,så är Becca å Pär snälla å ställer upp,så Neo och Liam får vara hos dom under tiden :-)

Nu ska jag lägga mej å läsa,e så himla trött.
Isprinsessan heter boken om jag inte minns helt fel.

Najtinajt!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

2 STORA lass,de va inte illa skitet

2007-11-21 @ 07:20:25
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0