Fest

Igår hade vi fest här,skitskoj va de :-))
Massa roliga människor som kom,me like :-))
Så kul när alla kan träffas sådär,e inte så ofta de händer :-)
Tänkte lägga in lite kort från kvällen,kommer fler sen,för de e flera i kameran :-)

Sara och Martin :-D
image309

Ådi,Ou och Jox
image310

Samma som ovan+Lundell
image311

Wei och Lars (alias Åbo-Britta)
image312

Ou,Erika,Stefan å Lundell
image313

Sara,Emma,Ou
image314

Ådi,Jeppe,Trevor å Lars-Britta
image315

MArcus+flickvän+Emma
image316

Fredrik (flatis)+Cissi
image317

De va dom jag hade nu,tror de finns nån bild till på kameran :-)

Va å hälsa på Marias lilla Malte igår oxå,såååå himla SÖT!!!! Å så liiiten,hi hi.
Har inte frågat om jag får lägga upp nån bild på honom här på bloggen,så jag väntar lite tills jag vet om de e ok :-)

Lägger in ett par bilder på mina snuttar iarf som sovit hos farmor å farfar i natt. De hade gått jättebra,så de var skönt :-))
image318
image319
image320

Joxen han är å jobbar. Började kl 15 idag.
Varken han eller jag e bakis,så de e så skönt.
Gunilla,en jobbarkompis har nyss vart här med sina barnbarn,2 tvillingtjejer,Alva och Tilde. Så himla söta :-)
Så alla har lekt järnet här hemma,hi hi.
Nu ska vi sätta os i soffan i Liams rum å mysa å läsa :-)


Kommentarer
Postat av: Lottisen

haha ja va på Liljan! va du utklädd?

2007-11-05 @ 08:24:31
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Soya

Kul att se :D

2007-11-05 @ 13:51:35
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: emelie

Ahahaah vilka roliga kort du hade på fredrik!!! Dom får du skicka till mig!! Det verkade som att ni hade kul iaf =)

/Emelie

2007-11-09 @ 17:35:50
URL: http://stjarnamedsvindel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0