bowling

Har haft en skitrolig kväll. Jag,Joxen,Becca å Pär va å bowlade. Hur kul som helst var de!!
Har bestämt att vi ska försöka komma iväg å göra de iaf en gång i månaden nu. Skoj :-D
Jag fick storstryk kan jag säga. Bara för att jag va så kaxig innan å sa att jag skulle vinna,ha ha.
Pappa å Marie va här å va barnvakt :-)
Becca å Pär har precis gått hem,vi har setat å käkat chips å drucki lite öl å cider å kolla på teve. Alla blev aströtta när vi kom hem.. ha ha

Nu ska jag gå å sussa. Jox har redan lagt sej,hans tur å gå upp i möru. Sköööönt me sovmorgon :-))

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Så du fick inte skrika STRIIIIIKE då =O)

2007-11-17 @ 11:07:19
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Veronica

oo vilken trevlig kväll.=))

2007-11-17 @ 12:04:16
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Maria

skoj att bowla =))

2007-11-17 @ 20:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0