trött

Hur kan man vara så himla trött? Hade jag inte haft spiral hade jag fan blivi orolig,ha ha... Kan sova hur mycke som helst. Sovit middag me Liam hela fm å är ändå hur trött som helst..

Jox e å hämtar Neo på dagis nu. Sen skulle dom åka å hämta mami å Robin. Dom ville komma å hälsa på lite.
Skulle ju ha städat här idag,men ORKA....
Tänkte skicka iväg Jox å Neo till maserhallen i morrn,så dom får lite pappa-Neo tid tillsammans. Får se till att städa järnet då.
Skulle ju ha hjälpt Vicki å packa den här veckan oxå,men har inte hunnit. Har ju vart nåt varje dag nu.
Ska ringa till henne ikväll å höra hur de går för henne.

Åå jag vill grilla ikväll. Löööv it. Ska övertala darling bara,han e inte lika förtjust =)

Nä,nu ska jag blåsa håret!


19.52

De blev inge grilla av. De regnar ju ffs. Tappa liksom sugen då =/
Mamma och Robin e kvar. Eller Robin. Ingvar kom å hämta upp mamma. Dom ska åka å kolla läget me syster. Massa krångel me hennes "karl". han e helt galen,så hon håller sej undan. vart hon e säger jag ej,för man vet aldrig. Mamma skulle iaf dit å checka läget. Sen kommer hon å hämtar Robin,så åker dom nån annanstans än hem.
De läskiga är ju att idioten vet vart vi bor oxå så...
Jaja,hoppas han gör nå dumt så dom kan låsa in fanskapet för tid å evighet.
Aaah,jag e så förbannad.
Förbannad på honom,å förbannad på henne med som blir ilag me en sån förbannat äcklig idiot *koka*
Såja,nu fick jag avreagera mej lite.

22.47

Ååh sitter å ska beställa kläder från ellos,å så funkar de inte. IRRITERANDE!

Mamma å Robin har iaf åkt nu.
Jag sitter å väntar på att jag ska få hem en film,så jag har nå å kika på :-)
Sen blire väl sängen.
Najtinajt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej bejbi! Martin saknar Jox också ;)
Jo vi kan komma och grilla på fredan eller söndan. Jobbar nämligen dygn lör 9 - sön 9. Puss

Ps, Martin hälsar att han ska intruducera Jox i fiskevärlden. ds

2007-05-10 @ 15:31:48
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Jeanette

ja grilla e så gott!

2007-05-10 @ 18:57:56
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

jävlar! my god! otäckt =(

2007-05-10 @ 19:59:05
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Majsan

Usch va otäckt..Hoppas det löser sig för din syster..Och att han inte kommer hem till er och får ngt utbrott....

2007-05-10 @ 21:34:01
Postat av: Linda

Hej gumman.Här är en till som är trött,trött,trött.Du kanske har en förkylning i kroppen?De tror jag att jag har =O/.

Hoppas de går bra för syrran din nudå,att hon tar sig ur allt.Otäckt att han vet vat ni bor?

Kanske är han som har krypit runt i buskarna här?Grannen hade sett nån förr veckan som kröp runt i nå buskar utanför hennes gård,skit äckligt jue.Hon ringde polisen och det tog två timmar för dom att ta sig hit :(,då va han ju borta lixom.Så nu är de färdigrökt för mig om kvällarna,sätter inte min fot ute när de blivit mörkt. =(

Pyss på dig gumman...

2007-05-10 @ 23:05:14
Postat av: Lottisen

skönt att avreagera sig... grillat är mumma!!

2007-05-11 @ 07:58:31
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Ellos är good! Ja söndag låter bra, för idag är jag nog för trött för att vara trevlig iaf. Puss

2007-05-11 @ 09:18:04
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0