söndag

Neos magsjuka var kortvarig,tack och lov. Han kräktes inget efter den sista gången som jag skrev om här.
Ingen annan som fått de heller,så de kanske va nåt han ätit?
Skönt att de inte blev mer iaf,för de finns verkligen inge värre!

Idag har vi haft aptråkigt halva dagen. Ungarna har vart mega-gnälliga. Liam har vägrat sova,blivit över trött. Neo har tjatat på mej för att han har haft tråkigt.
Till slut fick jag nog,och tvingade hit mamma å Robin :-P
Vi gick till en lekpark lite längre bort,där fick dom leka av sej lite :-)
 
Liam satt supersnällt i vagnen,så jag antar att han oxå va uttråkad *s*
Lite bilder från idag
image118

image119

image120

image121

image122

image123

de va några kort de :-)

Nu sussar kidsen,å robin å mami har åkt hem.
jox e ledig i 2 dagar nu,hääärligt :-))))

Kommentarer
Postat av: Maria

Jättefina kort söötisar =))))

2007-05-20 @ 20:53:29
Postat av: Nina

Vilken lekplats var ni vid? Känner inte alls igen den...

2007-05-20 @ 21:30:32
Postat av: Jeanette

magsjuka här nu =( emil o lilly.

2007-05-21 @ 06:43:17
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vet mer när jag fått mitt lönebesked. Hör av mig då gumms. Puss

2007-05-21 @ 12:07:47
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0