shoppingdag :-)

Idag har vart en riktig shopping dag.
Har shoppat 3 st tunikor/klänningar till mej. + 2 st leggins till de.
sen set me shorts och t-shirts till killarna :-))

Har även hämtat ut paket från ellos,med 1 klänning och huvtröja :-))

Sen fick ju Jox en kanonfin 32 tums platt teve av sina föräldrar i 30-årspresent. Den va verkligen super.  Jox har ju tjatat såååå länge om en 42 tums,men jag AVSKYR avbetalningar så jag har vägrat...
Idag va vi iaf å böt in den som han fick av sina föräldrar mot en 42 tums. Nu e Jox som ett barn på julafton,hi hi :-))) Behövde bara lägga 2500:- emellan,så de va ju asbra :-))))) Ikväll blire film här hemma ;-)

Kan lägga in bilder senare på alla shopping!


19.07

Nu så har jag ringt britta (cambridgekonsult) så på fredags ska jag,Sara och Martin dit. På lördag kör vi igång.
Ska bli såååå skönt. De e jäkligt tufft å köra,men man får ju resultat så himla snabbt. Vicki e min morot,hon har ju gått ner 30 kilo. Hon är SÅÅ himla duktig alltså! Jag e riktigt impad.
Riktigt så mycke ska jag inte gå ner,men 20 kilo skulle jag vilja ha bort iaf. Få se hur länge jag orkar köra åt gången. Tar vecka för vecka nu,så får vi se.
De enda som känns lite vemodigt är ju amningen,som jag oxå lär sluta med i samma veva.
Men han är ju ändå 9 månader snart. Men de känns så taskigt,han e ju så himla tuttig.
Men man kan ju hoppas att han kanske tar flaska i stället då :-)

Nu blire film här!

Kommentarer
Postat av: vicki

vilken härlig dag för er båda , hittat kläder , å en ny tv oxå!! avis

2007-05-22 @ 18:51:17
Postat av: Lottisen

Då kikar ja in o kollar bilder sen då =O)

2007-05-22 @ 19:16:27
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Linda

Å va roligt att du hitta på så mycke när du shoppa gumman =),längtar tills jag får se kläderna.
Duu,jag hänger på cambridge racet ;O).Ska ringa Britta i morron =).Nu får vi peppa varann så de går bra =OD.Kram

2007-05-22 @ 20:52:00
URL: http://www.linda_luu.blogg.se
Postat av: Jeanette

ja ha en massa cambridge hemma hihi. slinker ner nån ibland =O ja tycker de e så jobbigt o dricka de där.

2007-05-23 @ 07:12:12
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0