regn

Vilket skitväder de e ute. Så jäkla typiskt. Bara för jag ville vara ute å greja. å bara för att vi skulle grilla me Sara å Martin. Trööööök.
Visserligen så kan man väl grilla ändå,men de e ju inte lika kul som när de e fint väder å man kan sitta ute å äta :-)

Filmen va iaf askass igår. Trodde den skulle vara otäck ju,men den va ju bara totalt värdelös.
Sen vaknade Liam efter halva filmen å var hur pigg som helst. SÅ han fick komma upp å mysa me oss i soffan en stund. Han va såååå mysig,hi hi.
Han kan säga både mamma å pappa nu förresten,vet inte om jag skrivit de?

I morse gick jag upp me kidsen,så fick Joxen sova. Upp,gjorde välling till Neo,gröt till Liam. Så var dom nöjda en stund bägge 2 :-)
Dom kollade på barnkanalen medans jag bytte sängkläder.
Sen somnade Liam gött i nybäddad säng,å sov i nästan 3 timmar :-)
Jag dammsög lite,sen ritade jag å Neo lite.
Kollade på Karlsson på taket för hundrafemtioelfte gången. Usch han e så ful den där karlsson,han blir bara fulare å elakare för varje gång man ser den :-P
Men Neo tycker den e såååå bra.
Försökte halvsova lite på soffan,men Neo trackasserade mej *s*
Gick upp å väckte Joxen å kramades me han en stund,sen vaknade Liam oxå,så då låg vi å myste allihopa :-)

Å nu e ådi här å hälsar på.
jox sitter å gapar om att han e hungrig å vill ha snabbmat.
Men jag lär ha svar från Sara först om vi ska grilla eller ej :-)
Nu ska jag iaf gå ner å va lite social :-)


20.05

De blidde ingen grillning idag. Kändes lixom inge kul pga vädret. Å Sara å Martin höll med,så vi ska ta de i veckan i stället.
Jox fick sin vilja igenom å åkte å köpte pizza i stället. Gött de med.
Efter maten så sov jag middag med Liam en stund.
Sen stoppa jag Neo i vagnen å gick ut på en låångpromenix.
Fick dåligt samvete av allt flootande denna helg,ha ha.
De va då superskönt iaf,trots att de regnade lite :-)

Nu har vi badat båda killarna+stoppat dom i säng. Nu blire bara å slappa här :-)
Jag har världens halsbränna,uscha!


22.47

Ha ha kom på att jag glömde skriva om en rolig grej som Neo sa när vi var ute å gick.
De kom upp en karl på vägen framför oss,som varit å sprungit i elljusspåret. Han hade såna läckra glansiga tights på sej,ha ha. Typ ljusgula *ryser*
Iaf så här löd våran konversation:

Neo: Mamma vaför är farbrorn nakenfis?
jag: Nämen han e inte naken,han har ju kläder på sej.
neo: Men jag kan ju se hans stjärt (HÖGT å tydligt)
Jag:Nej han e inte naken (skäms som en gris)
Neo: Men....
Jag: titta om du ser nån ekorre i träden i stället.

ha ha snacka om att barn e pinsamma. Å roliga 'asg*


Kommentarer
Postat av: veronica

håller med dig..vi väntade spänt på den filmen och den var ju bara såååå seg och inge scary alls..
ja det har vart super nu.=)
Vad duktig du är som städar och donar..=))
Vill ha sommar och soool..
Ha en najsig söndag

2007-05-13 @ 14:41:18
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: tete

ja, jag fixar fanken inte heller den där karlsson. Vill dänga nåt hårt i huvudet på honom och få honom sluta vara så jäkla självgod!!! *aggrotete minns barndomstrauman framför TVn* hehe

2007-05-13 @ 17:19:02
URL: http://tetes.blogg.se/
Postat av: veronica

hallooo.
Du har Jox hittat nån tattoo som han ska göra?
Nyfis ju..=)

2007-05-13 @ 18:19:47
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Sara

Yes det är nya kjolen på kortet :D Puss på dig!

2007-05-13 @ 21:08:29
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hej:)

2007-05-13 @ 23:41:57
URL: http://emoozma.blogg.se
Postat av: Jeanette

hahaha de va roligt. ja hör er i huvudet.

2007-05-14 @ 06:38:10
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

haha vilken rolig grejj Neo sa haha,,,,

2007-05-14 @ 07:20:07
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0