Present

Har precis kommit hem. JAg å Linda har vart och köpt present till darling. Han kommer bli så glad min älskling :-)))
Ska hämta Neo vid 14,sen ska jag å Linda å Abbe och Neo ut å ha lite picnic i skogen :-)
Mysigt värre! :-)

Ganska trött idag. Var på jobbet och inventerade igår. Kom inte hem förrän vid ett inatt.
Tur de va röd dag iaf,blir ju lite pengar :-)

Igår blev mitt lilla hjärta 8 månader. Snyft,hur kan de gå så fort... Min lilla bebis e snart stor..
Få se hur de blir me cambridge nurå,kanske får börja nästa månad i stället. Jag har typ 0:- på mitt konto...
Fick ju för en vecka mindre från FK eftersom jag va sjuk. Å sjukpenningen har inte kommit än. Har inte den blekaste om när den kommer heller. Sen kommer ju Jox fest kosta några kronor,hmm,... Bara spriten å de gick på 1400.. Sen ska de köpas tårta,och mat å sånt dårå.
Så Cambridge får nog vänta tills nästa månad,tyvärr :-(

Nä nu ska jag ner å laga lite mat!


Kommentarer
Postat av: Lottisen

Skogen, den håller jag mig ifrån me tanke på va de bor för små mångbenta filurer där *ryser*

2007-05-03 @ 18:00:40
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Jag kör gärna Cambridge med dig sen typ vid löning. Är också pank :(

2007-05-06 @ 15:36:58
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0