Magsjuka(?) å annat elände :-P

Imorse vaknade vi runt 8. Skönt att få sova lite. Vaknade av att Liam låg å tuttade på mej,skitunge. Han kravlar sej dit själv lixom,ha ha. Vi låg å myste lite,sen kom Neo instampandes å myste lite han med :-)
Sen gick vi ner,vällingdags för Neo och grötdags för Liam :-)
Liam blev trött nästan direkt,så jag va upp å la honom.

Sen vid 10 så kom Maria och thea hit :-))
Jätteskoj va de,å Neo å Thea lekte för fullt. Å åkte rutschkana,och kika på film på Neos rum. Jätteskoj hade dom,Neo blev så lessen när dom åkte hem.

Sen gjorde jag lite lunch till oss. Hemmagjorda hamburgare. Men Neo sa att han inte ville ha,han hade ont i magen sa han.
Gick upp på sitt rum,sen ropade han att han hade kräkts på sin kudde.
De va bara litegranna,så jag tänkte att de kanske va nåt som han ätit. Gjorde majsvälling till honom ifall att de va magsjuka,de e ju lindrigare mot magen iaf. Tog kanske 10 minuter sen spydde han upp alltihopa.
han va så duktig snutten,och gick in på toa å kräktes. Älsklingen :-((
Han fick lite avslagen cola me sked,sen somnade han i mitt knä.

Nu har jag precis vart in å torkat spyor igen. Han spydde ner hela sin säng nyss :-((

Usch,hoppas Liam klarar sej iaf.
Å att vi inte smittat Linda å co som vi va hos igår,å Thea å Maria som va här idag :-((
Usch de finns INGET värre än magsjuka,de är de äckligaste jag vet :-((

Sen har jag fått mens oxå,bläää.  Har ju vart så skönt att slippa de eländet,men nu e de tillbax igen :-P



17.58

Nu har Neo inte spytt på ett par timmar. Han har fått i sej 2 små glas med cola,som han har fått behålla.
Jox e iväg nu å köper proviva å sockerdricka å annat magsjuke-bra att ha saker :-P
Pleease håll tummarna att de inte blir nå mer nu.
Har inte så höga förhoppningar om de dock,pessimist som man är ;-)
Av nån anledning så brukar ALLTID magsjuka slå till på nätterna.. why e de så? Därför blev jag förvånad nu när Neo kräktes mitt på dagen.
Förväntar mej en låååång natt iaf!

Har laddat hem nya greys anatomy,som jag tänkte (försöka) se ikväll. Sen håller jag även på att ladda "the hills have eyes 2" Den första va vidrig,så jag har sagt att jag skulle aaaaldrig se 2:an. Men nu kan jag ej låta bli.
De e ingen film man blir rädd utav,men den är så där må-illa-äcklig.

Däremot e jag ff mörkrädd utav the messengers som jag såg här om dagen. Varje kväll när jag lägger mej å har släckt lampan,så tänker jag på den äckliga spök-pojken som klättrar i taket *ryser*  Så jag hoppas ner i sängen fort som 17... ha ha uscha...


21.48

Neo har inte spytt nå mer. Hoppas de e lugnt över natten nu bara. Min stackars skrutt.
Fast han va ganska pigg nu på kvällen,rejsa runt på sin sparkcykel :-) Riktigt duktig har han blivit att åka på den.
Liam har inte verkat må nå dåligt iaf *peppar,peppar*
Så fortsätta hålla tummarna e ni snälla :-)
Kolla på greys nyss. Ååååh aj laaav it! Sååå jäkla bra e de ju!!


22.42

Då va de färdigt igen då,han spydde just ner hela sängen :-(


Kommentarer
Postat av: Lottisen

mm de där magsjuka är INTE kul inte...

2007-05-18 @ 16:11:03
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

stackars liten =(

2007-05-18 @ 17:14:14
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Nina

Stackars Neo! Hoppas han blir bättre snart! Finns inget värre än magsjuka!

2007-05-18 @ 21:13:45
Postat av: Lottisen

*håller tummarna*

2007-05-18 @ 21:34:13
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Nina

Låter som det gett med sig, kanske var nåt han ätit?

2007-05-18 @ 22:30:05
Postat av: Inka

Stackars lite...Jäkla spännande Greys Anatomy,tänk att det inte bidde något bröllop,Ja det blir spännande till säsong 4...

2007-05-19 @ 00:09:24
Postat av: Nina

Hoppas natten inte varit alltför j*vlig och att Neo mår bättre! Kram!

2007-05-19 @ 07:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0