Lugn natt

Natten har vart lugn,de trodde jag inte. Men ack så skönt.
Han verkar vara pigg idag Neo,men dee lite tidigt att säga än.
Tack för kommentarer och tumhållning :-))

Han har fått lite avslagen cola+kex nu på morgonen. Fin frukost,men vad gör man,huvudsaken han får i sej nåt.
Sen har han nyss fått LITE majsvälling. Vill se att han får behålla det,innan han får nå mer.

Liam vaknade halv 6 i morse,aaah. Såååå trött. De va han oxå,så jag begriper inte va han skulle upp å göra.
Han somnade om efter en timme ungefär,så vaknade vi halv 9 igen. DÅ vaknade Neo oxå.

Nu är dom inne på Neos rum och kikar på Alfons.
Ska gå in å mysa me dom lite,ina underbara skruttar.
Jox e på jobbet,I miss him :-(


15.01

Dagen har vart lugn den med. Inga mer kräkor *peppar,peppar*
Fast vi är såååå uttråkade här. Vi har läst böcker,lagt pussel,kollat på film mm,så nu har vi tråååkigt :-P
Om en timme kommer min darling hem. LÄNGTAR!!!!
Blåser ju så hemskt ute,så jag har ingen vidare lust att gå ut heller...

Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att ni fått sova inatt. Här vaknades det tidigt, men du hade lyxen och fick somna om till 8.30:-) Här var det bara att pallra sig upp i ottan! Ha en bra dag!

2007-05-19 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0