Lördag

I morse fick jag sovmorgon. Sov till halv 12. Skönt värre,för Liam har bråkat massor inatt. Tänk om pojkebarnet kunde lära sej sova ordentligt på nätterna :-P

Vi drog iaf iväg till kupolen när jag vaknat. Hittade typ inge alls. Jo en fritös,he he. Jox har tjatat om en så länge,men de har aldrig blivit av. MEn idag köpte vi en.
Köpte lite lördagsgodis å sånt,sen hem å gjorde mat.
Hemmagjorda hamburgare,så invigde vi fritösen å friterade strips till :-) Göttigt värre va de. nyttigt värre med. NOT,ha ha.. Men vaddå,de e ju lördag ;-)

Sen gick vi ut allihopa. Jag rensade rabatterna (!!!) å Jox spelade fotboll me Neo. Liam satt i vagnen å tittade :-)
Hann rensa ganska mycke faktiskt,även om de e massor kvar. Skulle ge mej på "lådan" oxå,den stora där vi planterade morötter å sånt förra året,som vi i år ska göra sandlåda utav. Men han bara räfsa lite å de kröp fram en STOOOR spindel,fyyy. Alltså de e monsterspindlar,även om man inte är rädd så skulle man tycka dom va creeepy *ryser*. Kati you can feel my fear... right?? He he...
Nåja,DÄR tänker jag då INTE vara å gräva. Den jorden får allt Jox skyffla ur. Vidrigt säger jag.
Jaa jag vet att jag tjatar om mina spindlar,men jag hatar dom verkligen,å de kryllar ju här :-(

¨Nåja,blev ganska fint i rabatterna på framsidan iaf,skulle behövas lite nyjord men de orkar jag ej ge mej på.. Jag å Neo plockade en massa stenar på baksidan å la runt rabatterna oxå. Har legat såna där förut oxå,men dom har försvunnit.. Neo tyckte de va så roligt å hjälpa till :-)

Sen gick jag in å fortsatte städa. Haft värsta nojjan här i kväll. Tror de e mens på G. Jox frågade han oxå om de va de,ha ha. Han känner väl igen tendenserna. Har ju ff inte fått tillbaka mensen efter Liam,men inatt hade jag så jäkla ont i magen så jag låg dubbelvikt =/ Haft molande ont under dagen med,så vi får väl se.
Nu e de då rent å fint här iaf :-)

I morrn ska jag sätta igång med baksidan. Behövs en massa rensning där med. Ganska kul faktiskt när man väl kommer igång,men jag e glad att vi inte har större tomt ;-)
Sen hoppas jag på att Sara å Martin kommer hit i morrn. Tänkte bjuda dom på lite grillat :-)))
Hoppas de blir väder bara,trist om de regnar.

Nu ska vi bara slappa här. Kidsen sover som stockar.

Neo såg förresten Alfons Åberg på kupolen idag,ha ha. Han va heeeeelt lyrisk *s* Han älskar ju alfons. Va nå grejs där,så nån hade då klätt ut sej som alfons å hans pappa å gick runt där. De va kul för han,skrutten :-)


23.49

Nu ska jag å darling kolla på nua hannibal filmen. Vågar inte se den själv,så jag tvingar han,ha ha ;-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

den filmen va så värdelös, vilken besvikelse =(

2007-05-13 @ 08:10:59
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

tyckte du hannibal var bra?

2007-05-13 @ 13:11:09
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Kati

Japp japp, det gör jag ;-) Tänker på spindlar alldeles för många gånger varje dag, oavsett om jag sett nån eller inte *ryser*

2007-05-13 @ 19:26:11
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0