krångel

igår krångla bara denna sida,så jag kunde inte skriva nåt då...
Hade iaf en jättebra dag igår :-)
Neo fick vara ledig från dagis,så kom Joakim å fredrik hit. Neo å jocke lekte supersnällt :-)
Käka lunch å så här,sen vid 3-tiden gick vi allihopa hem till Linda å Abbe. Där käkade vi pannkaka,å satt ute i finvädret å hade de super :-)))
Sen fick Neo va hos grannarna nedanför å leka en stund,bor 2 småkillar där som e kusin me Joakim :-)
Han va ute me Tilde oxå en stund innan Joxen kom hem. Sen stupade han isäng snutten :-)
De gjorde däremot inte Liam,för han somna en stund i vagnen när vi var hos Linda.

Nu ärre lugnt här hemma. Liam sover,och Neo kollar på Karlsson på taket. Usch,han e så elak den där karlsson,fyyy.
Ska snart göra ett ryck å dammsuga här hemma.
Jox mamma kommer hit ikväll å passar kidsen lite,så jag å Jox får åka iväg å handla all mat.
Ska in på jobbet oxå å låna lite grejs att ha sallad i osv. Blir nog bra :-)
Tror de kommer att bli skitkul :-))))))

Jag har satt i mer hår förresten,nu e de myycke tjockare,de blev kanonbra *nöjd*

Nä,göra ett ryck här nurå :-D


13.52

nu har jag dammsugit hela huset. Ska torka golven oxå.
Käkat lunch har vi gjort oxå.
Å lekt med lera.
Nu leker killarna på Neos rum,men jag känner en viss odör som letar sej in hit,så de e nog dags att byta på lillebror ;-)


00.24

Nu har jag å Joxen precis stekt klart 7,5 kilo köttfärs.... urkk jag kommer nog inte va sugen på tacos i möru.. ha ha.
Men de kommer bli sketakul tror jag :-))))
Nu ska vi bränna lite musik,sen blire studs i säng!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja karlsson på taket hatar ja, han e elak o ser ut som en snusk gubbe.

2007-05-04 @ 10:34:12
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

ja usch för Karlsson på taket elak man de där men ändå tycks barnen gilla han... mmmmmmmmmm pannkaka *dreggla* dammsuga, jo ja de skulle ja ha gjort ända sen igår men ha inte fått tummen ur arselet än =) men en de hinns! än ska ja inte dö...

2007-05-04 @ 14:10:45
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Studs i sängen??? de kan man tolka på 2 vis =O)

2007-05-05 @ 09:14:10
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Fy fan va kul vi hade på festen! Superlyckad :D

2007-05-06 @ 15:37:35
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0