jobbig natt

De började med att jag när jag preciiiiis höll på att somna in,vaknade med ett sånt där ryck och blev klarvaken. Först visste jag inte varför,men sen hörde jag stampande av små fötter i trappen.
De va Neo som vaknat,och letade efter oss.
Han fick sova med Jox,eftersom jag redan sov med Liam (som tidigare på kvällen vaknat eftersom han spydde ner hela sin säng. Han va väl för tarv,för han åt en hel burk mat innan läggdags,ändå ville han ammas,de kom upp ganska snart igen,hmm)
Sen har Liam vaknat till och från hela natten,och jag har drömt weirdo drömmar.
Sen vaknade Neo halv 7 när Joxen gick upp.
Så NU ska jag å Liam sova middag!


22.19

De blev knappt nån middags sovning för varken mej eller Liam. Han ville bara sova typ 40 min,å då hade jag just somnat ju. Han brukar annars sova 2-3 timmar. Men de e väl typiskt.
Så han var lagomt glad sen när vi skulle hämta Neo. Han vråla i vagnen ända från dagis och hela vägen till Linda,hmm. Va helt svettig när vi kom fram.
Väl framme där,så blev han dock hur glad som helst. Skitunge :-)

Vi har haft de supernajs hos Linda. Alltid lika skoj å leka me dom :-)
Ungarna har lekt,å vi har fikat å babblat :-)
Jox kom å hämtade kidsen vid halv 6-tiden. Så följde jag me Linda å Abbe till affären en sväng.

Hem å gjorde pastasallad,å kika på en film.
The hitcher.  Den va ganska bra. Typ precis som den gamla "liftaren" fast uppdaterad :-P
Gick å se iaf :-)
Nu blire snart sängen,aj öm tajärd!
nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

mmm drömmar de kan ju vara heeelt... annolunda =O)

2007-05-15 @ 19:18:22
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

ja hatar o vakna me ett sånt där ryck, de e så läskigt!! hihi. fast roligt o spännande efteråt.

2007-05-15 @ 19:50:43
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Nina

Usch vilken natt! Man kan undra om det är fullmåne för vi har också varit vakna av och till hela natten. Måste kolla almenackan!!

2007-05-15 @ 20:18:52
Postat av: veronica

åå jobbigt....hoppas att det blir bättre sömn inatt...kram kram

2007-05-15 @ 22:07:41
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0