härliga måndag

Eller inte. Usch va de regnar. Blev helt pissblöt när jag lämnade Neo på dagis.
De funkar lixom inte att ha ett paraflax när man kör en tvillingvagn.
Blir lite avis på ungarna som sitter i vagnen under en filt å myser. Inge regn å rusk på dom inte :-)

Liam somnade i vagnen på vägen hem. Fast jag bar in honom å la honom i sängen i stället. Inge mysigt å sova ute i de här ruskvädret.
Sitter å laddar hem desperate housewifes. beslutsångest om jag ska kika på de nu,lr lägga mej å sussa en stund me Liam.
Lutar åt att sova en stund ;-)


19.04

De blidde ingen middagslur. Jag kollade på desperate housewifes i stället. Ångra mej sen,eftersom Liam sov ända till kvart över 12,he he.

Blev lika blöt igen när jag hämtade Neo på dagis. Måste verkligen köpa ett regnställ.

Linda å Albin kom hit å lekte med oss när Neo slutat dagis. Superkul,va så längesen vi träffades nu,dom har ju vart sjuka.
Neo grinade som en galning när dom åkte,han ville följa med skrutten,he he.
Ska dit å leka i morgon har jag lovat :-))

Nu har vi käkat middag här,å stoppat ungarna i säng.
Båda 2 var supertrötta.
Jag ska kika på film snart. The messenger blire,va den bra Vejron??


22.55

Men fyyyy vikken läskig film de va. Har setat å hållt för öronen å kisat typ HELA filmen. AAaaah,creepy.
Den va bra iaf. Men nu e jag mörkrädd.. ha ha

Förresten,jag måste bara tipsa om en sååå rolig blogg som jag har följt några veckor nu. tjejen som skriver e bara SÅ rolig. Där kan man snacka humor!
www.crazypill.blogg.se är adressen. Läs å skratta ihjäl er :-)

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Nej usch hamska dag, hatar regn... ja vill inte gå utanför dörren, men måste =O/ Hej Lotta heter jag- nej nej ja ha inte permanenta mig, de är regnet som gör de ;O)

2007-05-14 @ 11:01:05
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

hamska=Tyska så på svenska:hemska haha ;O)

2007-05-14 @ 15:59:24
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: veronica

Ja the messenger är en hoppfilm ett tag...jag gilla den.=))

2007-05-14 @ 19:58:24
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0