halvt medvetslös

Ja de känner jag mej nu. Är såååå trött.
Igår vaknade Neo kl 5. Vägrade somna om,och väckte dessutom lillebror. aaaah...
De blev inge dagis igår,vill inte ha magsjukan som går där,så han fick vara hemma.
Va ute å lekte me Tilde på fm,å jag å Katja å Liam satt ute lite.
Liam somnade i vagnen och sov bra länge.
Sen ringde dom från jobbet,så jag började jobba vid 4.
Jobbade till 22.30. Gick faktiskt asbra. Kom ju inte ihåg ett endaste plu-nummer när jag försökte här hemma,men så fort jag satte mej,så kom dom flesta tillbaka..ha ha
De borde väl sitta i ryggmärgen efter 8 år ;-)
Kul å få jobba lite iaf.
Ska jobba nästa vecka oxå. Måndag,onsdag och lördag.
Monsterpasset 12-22.30 på lördag.
Men de ger bra pengar iaf :-)

Kom väl i säng vid 12 inatt,sen vaknade Neo halv 6 i morse.
Fyyyy,hade lust å grina när han stod å stampa vid sängen.. ha ha
Nu sitte dom å kollar på teletubbies på Neos rum.

Vid 10 kommer Jeanette å Lotta hit. Skoj :-D
Ska fixa håret på J.
Nu fixa frulle 'gäsp*


19.22

Nu så har jag vart å köpt cambridge. Så i morrn gäller de. Wish me luck :-P
Själva cambridge e jag inte så orolig över för jag e superpeppad. Men de e amningen som jag tror kommer bli jobbigast.. Men vi får se :-)
Nu ska jag å Joxen iaf floota ikväll me tacos å snickertårta. Ha ha va störd man e.
Men sen blire ju inge äta av på ett bra tag.
Å efter C ärre slutflootat med för den delen,om man ska hålla vikten sen :-)

Annars idag så har Lotta Netti å Lilly vart här. Kul å träffa dom,Lotta har man ju inte sett på hundra år :-)) Å Jeanette har så söta barn :-))
Sen ville Neo leka me Tilde,så jag ringde dit å frågade om de gick bra. Så Tilde Fanny å Emil kom hit så dom fick leka lite :-))

Så har vi vart å handla nurå. Ska lägga kidsen nu,hoppas att dom vill somna snabbt ;-P

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ja uppa me tuppa e vi allihopa. Lilly hänger me oxå. men du måste säga till om du ej orkar me oss, om du e för trött!! isf ta vi de en annan dag bara. hihi.

2007-05-25 @ 06:58:20
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Japp vi kommer vi =O)

2007-05-25 @ 07:39:16
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Linda

Stackars du gumman att du är trött.Du får kräva sovmorron av Jox i morgon ;).
Men vad bra att dom börjat ringa in dig nu,så du får jobba lite =).
Ska du jobba i morgon lördag eller var de nästa lördag?Tänkte ifall ni vela leka me mig och Albin imorrn???
Kram...

2007-05-25 @ 12:31:29
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: Sara

Lycka till nu gumman. På måndag kör ju vi igång :)

2007-05-25 @ 19:58:42
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Nina

Lycka till!

2007-05-25 @ 22:09:24
URL: http://kosmo06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0