En sån där lista

1. När gick du upp idag?
Kl. 07 nånting

2. Diamanter eller pärlor?
både och?

3. Senaste filmen du såg på bio?
The messengers. Skitäcklig!

4. Favorit TV program?
Greys anatomy,desperate housewifes,L-word

5. Vad åt du till frukost?
Hmm,macka

6. Vad är ditt mellannamn?
Elisabeth

7. Vad är din favoritmat?
Thaimat,tacos

8. Vilken mat gillar du inte?
blodpudding å annan inälvsmat *urkk*

9. Favorit chips?
är inte så förtjust i chips

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
30 seconds to mars-a beautiful lie

11. Vilken bil kör du?
Jag har privat chaufför ;-)

12. Favoritmacka?
kaviarmacka kanske :-)

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Snobbiga besserwissers

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina röda pyjamasbralls me vita prickar *tss*

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Thailand

16. Favoritklädmärke?
Hmm,inget speciellt,köper de jag tycker e snyggt.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Nånstans där de e varmt :-)

18. Favorittid på dagen?
På morgonen när barnen är så där myyyysiga :-)

19. Var är du född?
Falu BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
ööh... hata sport

21. Coca Cola eller Pepsi?
pepsi max

22. Fotboll eller ishockey?
Pest eller kolera?

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
nattuggla

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
jag e lite kissnödig :-P

26. Vad ville du bli när du var liten?
hårfrisörska

27. Bästa barndomsminnet?
Somrarna hos mormor

28. Varit I Afrika ?
Nej

29. Nånsin rullat in nån i toapapper?
Nej,jag brukar torka mej med de :-P

30. Varit med om en bilolycka?
nix

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
Ingen aning

33. Favoritblommor?
Solrosor

34. Favorit snabbmats restaurant?
donken

35. Äger du en cykel?
ja

36. Vem fick du senaste mailet från?
Nån Magnus Andersson. Har ingen aning om vem de är,så därför tog jag bort de utan att öppna...

37. På vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
ingen,gillar ej att handla på kredit.

38. Läggdags?
alles för sent för de mesta.

39. Senaste personen du delade en middag med?
Min familj

40. Vad lyssnar du till just nu?
nå skit som jox spelar på sin dator

41. Favoritfärg?
svart

42. Hur många tatueringar har du? 
en endaste en. 

Kommentarer
Postat av: Crazypill

tack för din snälla coment =) ha en go tisdag!

2007-05-15 @ 06:54:54
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Majsan

Kasta in en bild på gadden..Och på din sambos gaddar...Skoj att se...

2007-05-16 @ 13:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0