dag 6

Neo blev hemma från dagis idag oxå,de går ff magsjuka där,så jag vill inte riskera...
Maria,Thea å Phille kommer hit snart å leker,skoj :-))
Liam sussar,han vaknade halv 6 i morse å har vart sååå sur hela morgonen.

Cambridge går ff skitbra,känns så skönt :-))
Ska väga mej på tisdag hos britta. Har ju tjuvvägt mej hemma oxå,men min våg funkar inte som den ska.
Så de e bättre å gå efter hennes våg.

De e nå jippo på Neos dagis ikväll,som jag tänkte att bara jag och Neo skulle gå på. De e ju utomhus,så då kanske man törs iaf :-P
Vill göra nåt bara med honom ibland oxå :-) SÅ tar jag en långpromenad efter de sen!
Nu ska jag klä på Neo!

SKickar lite krya på er kramar till Vejron m familj!


16.19

Snart kommer min darling hem,jag längtar. Hann ju knappt se honom igår,jag började ju jobba när han slutade!
Han skulle förbi barnens hus sa han,för han ville köpa me sej nån överraskning till pojkarna :-)

Maria Thea å Phille va iaf här på fm,å de va jätteskoj :-)
Skönt att få lite sällskap! Neo grinade när dom åkte hem,sen har han tjatat om att han vill hem till thea å leka hela dagen *s*

Gjorde lunch till Neo när dom åkt,sen stoppade jag killarna i vagnen å gick på långpromenad i regnvädret. Lite duktig känner jag mej allt ;-) Mördarbacken va inte att leka med när man körde på tvillingvagnen *puh*
Liam somnade i vagnen,men vaknade så fort vi kom hem.
Vi har kikat på karlsson på taket,så har jag plockat lite här hemma bara.
Nu väntar vi som sagt på Joxen.


19.53

Nu sover killarna,efter mat å en massa lek. Bägge 2 va supertrötta.
Gjorde lasagne till middag åt Jox å Neo,och Liam käkade gröt.
Känns skönt,för nu e de värsta suget efter mat borta,så de gör mej inget längre att laga mat. :-)
Tänkte jag skulle cykla lite snart,sen blire bara att slappa. Blir nog tidigt i säng idag,är så himla trött.
Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: veronica

tack gumman..det behövs

2007-05-31 @ 12:13:10
Postat av: veronica

vad duktig du är med C föressten.=))

2007-05-31 @ 12:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0