dag 5

Trött,tröttare A-K...
Halv 6 idag igen.
Kom dock i säng ganska tidigt igår (för å vara mej :-P)
Liam vaknade bara en gång i natt,skönt.
Nu ligger Liam å sover,å jag å Neo har legat på soffan och myst å kika på barnkanalen.
Slumrade väl lite där,tills telefonen ringde...

Ska iväg och jobba kl 16.
Pappas Marie kommer å ser efter ungarna en stund.
Tänkte ta en promenad till jobbet,hoppas de inte regnar lika mycke då som de gjort hela morgonen bara...
Fast de finns ju paraply :-)

Nä,ska börja laga lunch till Neo nu!
Kanske skriver mer när jag kommer hem...

22.47

Kom precis hem från jobbet.
Tycker tiden går så fort när man jobbar(!!??) Måste vara för att man inte jobbar så ofta,men de e kul :-)))
Fick tid nästa vecka oxå,tis och lör. Bra de :-))

Tog iaf en promenix i pissvädret till jobbet. Inte allt för kul,men skönt ändå när de e gjort :-)
Nu ska jag mysa lite me min darling,sen blire sängen!


Kommentarer
Postat av: Lottisen

Ja tackar gud för paraplyet el nej de gör ja inte all, ja tackar den som uppfann de =O)

2007-05-30 @ 12:09:22
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: vick

va du är duktig som soppar på!! måste ta tag i de jag oxå , men har ej ork nu...

2007-05-30 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0