dag 4

I morse vaknade Neo halv 6. Då kom han inklampande å väckte mej och Liam. *suck* Whyyyy måste dom vakna så himla tidigt =/
Vart ju sent igår,för när jag la mej å skulle sova så vaknade Liam så klart,och höll igång ett par timmar...
Sova vad e det?? :-P
Sen ringde dom från dagis i morse när jag precis klätt på ungarna å skulle gå. Berättade att de gick magsjuka på dagis.Så Neo fick allt vara hemma idag,vill INTE ha det alltså.
Dom vet på dagis att jag e så rädd för de,så de va snällt av dom å ringa tycker jag.
Katja ville inte släppa iväg Tilde heller,så vi gick ut me alla kidsen i stället. Va ute en stund,sen fick Tilde följa me in hit å leka med Neo.
Så dom har lekt järnet här hemma. Ritat,lagt pussel,spelat spel,och lekt med bilar. Jättesnälla har dom varit :-))
Nu har Neo precis ätit lunch,å Liam sover middag.
Nu ville Neo ligga i sin säng och kika på pippi,så vi får väl se om han somnar oxå.

Vill att Jox ska komma hem nu,så jag kan ut å gå en sväng.
Cambridge går ff kanonbra tycker jag :-)) De går bara bättre och bättre faktiskt :-) Men de kan ju ändras,vissa dagar kommer ju bli skit tuffa.. Men men,jag e glad så länge de går bra !

Kommentarer
Postat av: Nina

Önskar man fick sova liiite längre på morgonen iaf! Här vaknades det också tidigt (idag igen).

2007-05-29 @ 14:28:43
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Sara

Ja vi är bäst! Martin mår piss, men det går ju över :) Puss

2007-05-29 @ 22:06:33
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0