Dag 3

Jippie idag gör inte brösten lika ont,sköööönt! Va tvungen att pumpa ur lite igår innan jag la mej,kunde inte ens ligga på sidag lixom. Urssa. Men idag känns de som sagt bättre :-))

Liam vaknade 3 ggr i natt,och på dom 3 gångerna så bäljade han i sej en hel flaska med vatten. Klunkade i sej,sen somnade han. Så de gick betydligt bättre än föregående natt iaf.
MEN han vaknade 4.45 i morse,fyyyy... Då hörde jag på honom att han va hungrig,så de va bara att gå upp å ge honom gröt... Vaknar han så tidigt i morrn så ska jag testa välling i stället.
Lagomt till han somnade igen vid kvart i 6 så vaknade Neo.. aaah shoot me...
Så nu e jag lagomt pigg. Ska ju iväg å jobba till 4 så jag hoppas verkligen att Liam behagar sova LÅNG middag idag. Linda e snäll å kommer hit å passar killarna en stund,för jag börjar 16,å Jox slutar 16,så de diffar på en liten stund där :-P

Nu ska jag testa å se om L vill sussa....

22.37

Nu så har jag kommit hem från jobbet. Har gått jättebra att jobba. Å de gick jättebra här hemma för mina killar oxå :-))
Fick iaf sova middag med Liam idag,skönt värre. 2 timmar sov vi :-D
Sen fick jag åka me Emil å hämta Neo,han skulle ju hämta Tilde oxå,så då fick Liam vara inne hos Katja. Fast han hade grinat hela tiden jag var borta.. mammagrisen. Stackars Liam,å stackars Katja *s*
Jaja,vi va ju inte borta så länge iaf :-)
Sen skulle ju Linda ha passat killarna en timme,men Jox fick sluta tidigare så de behövdes inte.
Tur va väl de för stackars Abbe har fått magsjuka :-( Usch,hoppas Linda å Daniel klarar sej,och att de går över snabbt,stackars liten.. Finns väl inge värre =/

3:e dagen me cambrigde idag då. Går kanonbra tycker jag :-)) I morrn sätter fettförbränningen igång,härligt!!
Ska ta en lååångpromenad då jag lämnar Neo på dagis.Om de inte e samma skitväder som de va idag då vill säga,då blire cykeln i stället :-))

Nä,mysa lite me Jox,sen blire sängen!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Vicki

ååå , härligt med morgonpigga barn.... hoppas du får vila lite innan jobbet. kram

2007-05-28 @ 13:14:58
Postat av: Jeanette

hur går de me cambridgen då??

2007-05-28 @ 16:03:44
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Nina

Här vaknades det också tidigt, kl 5.15. Va är det med killarna? Det får inte bli någon vana!

2007-05-28 @ 20:49:05
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: tete

*minns sluta-amma-smärtan* huvvaligen! hoppas det avtar snart! och lycka till med camb. du är superduperduktig!

2007-05-29 @ 11:22:30
URL: http://tetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0