dag 2

Andra dagen idag då. Går bra tycker jag,men natten har vart jobbig. Liam vaknade vid halv  ca,å var vaken i flera timmar,så jag har knappt fått nån sömn alls.
Jox luktade så mycke sprit när han kom hem,så jag ville inte att han skulle ligga breve Liam. Annars skulle ju han ha tagit honom i natt.
Men nu fick jag både ta honom inatt+gå upp me dom i morse,grr..
Liam var då superhungrig i morse,åt 1½ portion gröt+en maaassa vatten.
Mina boobs ska vi inte tala om,dom gör så ONT!!
Va tvungen att pumpa litegrann i morse,annars ha jag nog fått mjölkstockning. Värsta knölarna,uuurss...

Nu har vi nyss kommit hem jag å Neo. Har vart ute me Linda å Albin. Först gick vi till lekparken där vi va när mamma å Robin va här sist.
Där lekte dom och hade jätteroligt,å så fick dom fika å så.
Mysigt :-))
Sen tog vi en långpromenix på vägen tillbaka. Jättemysigt har vi haft de !!

Jox å kidsen ska åka till hans mamma kl 14 å käka.
Jag stannar hemma,hon lagar ju såååå god mat,orkar inte sitta å bli frestad,ha ha.
När de gått några dagar att man inte ätit så bryr man sej inte lika mycke när nån äter,men nu dom första dagarna ärre inte kul...

Nä,nu tjatar jox att han ska ha datorn,jag sitter vid hans burk...  baibai


19.09

Jox å kidsen va ju hos Joxens mamma på em. Åkte dit vid 2 och kom hem vid 6. Jag sov 2½timme och de va sååå skönt efter värsta mardrömsnatten... Hoppas de går bättre inatt,jag ska ju jobba i morrn...

Med sej hem har dom iaf me sej sååå fina rosor till mej.  Mina darlingar :-)))) Älskar dom SÅÅÅ mycke!

Usch är så rädd att jag ska få mjölkstockning,för de gör så ONT!! Hur fulla törs man låta dom bli innan man lär trycka ut lite? Helt stenhårda ju,å gör ont bara man nuddar :-(((((

Kommentarer
Postat av: Nina

Ihhh! Passa dig för mjölkstockning (från en som VET!!). Pumpa inte ut mycket utan bara så att det värsta trycket släpper, så kommer det ge mid sig snart. Hur mycket har du ammat innan du slutade då?

2007-05-27 @ 20:52:06
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Jeanette

ja fick mjölkstockning. mina pattar va som silicon tuttar. o de gjorde så ont. ALDRIG i hela mitt liv ska ja va me om de igen.

2007-05-28 @ 16:02:51
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0