Dag 1

Ja nu har man snart klarat av första dagen med C. Har gått bra tycker jag. Hungern tycker jag inte är de värsta,utan jag tycker allting blir så ortoligt tråkigt å trist när man inte får äta något. Man kan nästan jämföra det med när man slutade röka. allting e booring,ha ha.
Nåja de har gått bra iaf,har vart på lite dåligt humör på em,men annars så :-)

För Liams del har icke-ammandet gått kanonbra hela dagen. Inge gnäll alls,förrän nu ikväll då. Han e lite kinkig nu,men jag tror de kommer gå bra. Värst blir väl i natt kan jag tro :-P
Inatt va han som en liten igel på mej. Alles som han kände på sej att de va sista natten lixom. Han va som ormen i Robin Hood ni vet??? Ha ha. Min gullunge :-)))

Annars idag då. De har inte hänt så mycke.
Fick sovmorgon i morse. Sen när jag skulle gå upp så tog jag mej knappt ur sängen,sååååå ont i ryggen. Vet inte hur jag har legat på för vis... Gick över när jag vart uppe en stund iaf..

Sen har Jox klippt gräset (äntligen ;-) och Neo har lekt med Tilde.
Han kissade på hennes sko,hmm... De va nog knappast meningen,dom skulle kissa själva ute. Sen när Emil såg dom så var de redan för sent. Neo har ju lixom ingen koll på hur man styr den lille snoppen om man säger så,ha ha. Jaja,hoppas de går å tvätta hennes skor iaf då,annars får vi väl köpa nya åt henne...l

Sen va vi iväg å handlade lite,med Linda å ABbe. Åkte till coop för Linda skulle handla blommor. Fast hon hittade inga.
Köpte lördagsgodis till Neo,å blöjor.
Nu sitter Jox å Neo nere å käkar varma mackor så de luktar såååå gott,ha ha.
Därför sitter jag häruppe å trycker :-P

Jox ska hem till en kompis å dricka öl snart,så jag blir själv här hemma ikväll. Trökigt.. Men men klart han ska ha skoj :-)) Han skulle inte på krogen sa han,men de får vi väl allt se hur de blir me den saken ;-)

Vet inte vad jag ska hitta på,killarna ska ju sussa snart.
Ska cykla iaf tänkte jag.

21.57

Ungarna e i säng,Jox e å dricker öl. Jag har precis städat litegranna.
Tyst å lugnt är det. Trist å lugnt ;-)
Jag ska kolla på göta kanal 2 snart,ha ha. Avis Linda??? ;-)
Baibai

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en mysig kväll då i din ensamhet, här ska det sovas!!!

2007-05-26 @ 22:32:26
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Linda

Avis på göta kanal 2,öööh nääääe!Den suger fet röv,ha,ha!!!!Pyss,pyss på ryvva...vi höres i morrn!!!

2007-05-26 @ 22:50:55
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: Jeanette

usch göta kanal va så värdelös.

2007-05-27 @ 08:46:58
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0