Bvc

I morse sov kidsen till 20 i 9. Helt underbart,ha ha. Joxen fick skynda sej iväg med Neo. Sen när han kom tillbaka,såp var jag å Liam klara för att åka å handla.
Åkte till kvantum och storhandlade.

Sen åkte vi hem å gjorde en supergod pastasallad,å så sov Joxen middag en stund.
Åkte å hämtade upp Neo,sen åkte vi till bvc,hade tid för 8-månaderskollen.
Han har gått NER 200g sen sist vi var där. Å de e ändå nästan 2 månader sen.
Men hon sa att de är för att han rör sej så pass mycke nu,sen måste de ju plana ut nångång. Han gick ju lixom upp 500g i veckan förut *s* Så hade han vuxit 5 cm på längden oxå. Stora killen :-) :-)

Efter de så åkte vi till kupolen å handlade skor till Neo. Han har ju haft sönder sina andranär han å Tilde åker på sina bobby cars här ute. E lixom lite för lång för den :-P
Men nu har han ett par nya iaf. Köpte nya stövlar till honom oxå,sen så fick Liam ett par småa tuffa skor oxå,hi hi :-)

Sen har vi bara vart hemma.
Vi måste köpa en ny sänggavel oxå. Våran har gett upp helt,den braka ihop tidigare idag. Vet inte va som hände *kika ner i backen* ha ha.
Så nu står madrasserna nere på golvet,snyggt värre :-P
Känner ni igen er Sara å Martin?? Ha ha... Skitsäng gavlar från Jysk... hmm...

Joxen sitter å fundrar på om han ska åka till sin morsa å kolla på fotboll.
Kidsen sover,så då blir jag väl själv här dårå...
Nu ska jag käka lite mango...
Bai!

00.36

Har kikat på film. White noise 2. Uscha,tyckte den va otäck. En sån hoppa-till-film. Fast jag e lite harig av mej oxå ;-)
Snart ska jag sussa. Känner på mej att de inte blir lika lång sovmorron i morgon som de blivit dom senaste 2 dagarna *gäsp*
Usch,läste Lindas blogg nyss,å såg att Albin ramlat å slagit sej å hade blödit en massa. Stackars liten skrutt :-(
Massa pussar till sötisen!

Nä,nu ska jag sussa.Ska kramas lite me min snygga karl först bara :-D. Man behöver ju knappast va rädd för monster under sängen nu iaf,eftersom den står på golvet.. ha ha :-P

Najti najti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha våran säng e nästan likadan, ja låg o jucka själv i sängen för o störa emil, då braka den ihop, madrassen flög ner i golvet, men vi lyfte upp den igen. haha, fult. nu åker madrasserna ner ibland. men nu ha vi haft tur ett tag *ta i trä*

2007-05-09 @ 20:27:12
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Linda

Tack gumman,va gullig du är.Albin har ingen feber,är bara snorig och trött.Jag är bara lite hängig.Så de går bra här hemma =).

Går de vilt till hemma i sänga eller??*lol*

Va lång Liam har blivit =O),han kommer nog att plana ut som Neo.Men han får gärna behålla lite bebi hull ett tag till som man får klämma på ;O).

2007-05-10 @ 12:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0