vagn-vägrare

Kul att man har en vagn-hatande son,när man e helt vagn galen själv.
I morse när vi skulle till dagis,så skrek Liam i vagnen HELA vägen dit,och hela vägen hem. Efter halva vägen hem fick jag lov att bära honom för han gapa så hemskt+styra en tvillingvagn,hmm... INTE lätt kan jag säga,gaah!
Tror dock inte att han vart riktigt bra idag,för han har vart jättekinkig hela dagen. Lite snorig och varm..
Kanske e tänderna.

Maria å Phille kom hit när vi kom hem. Så vi fikade lite,sen gick vi på en låångpromenad i finvädret. Sååå härligt väder ute ju :-)

Pappas Marie gick å hämtade Neo,hade ingen lust å ut å rejsa me tvillingvagnen igen,huu..
Går mycke bättre i vanliga vagnen,då skriker han inte lika mycke.
I morrn när vi ska till dagis så tänker jag ta liam i bärsjalen,så får Neo åka i sittyn. Få se om de går nå bättre.

I morrn ska jag jaga gubben som har hand om lokalen här uppe.. Så vi har nånstans att ha Jox 30-års fest :-)
Inte långt kvar ju!
Den 5:e maj är det! Lär väl sätta oss ner å räkna lite på hur många som kommer å så. Sen har vi inte bjudit alla än heller. Men de kommer nog bli lite folk. Hoppas jag :-) Skoj :-))))

Iiih i helgen kanske jag ska ut. Wohoo de ni :-)) BAra jag får Liam att sluta äta på natten dårå,men de gick då bra i natt. Så håll tummarna e ni snälla,för jag e sååå sugen!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

känner igen de där me tvillingvagnen, hade sånna problem ja me. usch, glad o slippa sånt. ja ska på hela huset i helgen ja =O

2007-03-28 @ 06:52:57
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0