tavlor

Nu har vi fått iordning alla möbler i v-rummet. Fick klart listerna först igår,så de har vart kaos därinne ett par dagar. De värsta jag vet,men men de blir ju så när man håller på :-P
De blir iaf såååå fint :-))
Ska köpa lister till taket nån dag bara,för de e så svårt att få till de längst upp när man målar,blir aldrig riktigt bra då man drar bort maskeringstejpen. Men e lite lister så fixar de sej :-)
Ska snart iväg me Maria å shoppa lite. Hon ska hjälpa mej göra några tygtavlor å ha ovanför soffan. Få se vilken färg de blir,men jag e lite sugen på nåt me turkost i. Vi skippade ju den vinröda fondväggen,så nu e jag sugen på turkost i stället.. Ha ha..
Ska sätta in bilder sen när vi fått upp allt på väggarna :-)
Nä,ska dammsuga lite,sen kommer dom å hämtar mej.
Baibai



21.25

Nu så,tänkte jag lägga in lite bilder på hur de blev. Lägger in före oxå då så ni får se den HEMSKA tapeten igen :-P
Nu fattas de ju lite på väggarna å så,sen ser bokhyllan superrörig ut,men jag ska köpa vita korgar å stoppa ner alla böcker å dvd-filmer å skit i,så ni kan ju försöka föreställa er de då ;)
Fläckarna e förresten från kameran på efter-bilderna ;-)

Menååååh,nu hitta jag inte förebilderna... crap... Jaja,de va LILA iaf,uuurss...
Här kommer efterbilderna iaf..

151405-52151405-53151405-54151405-55151405-56

Ska skaffa beiga paneller å ha bakom dom turkosa oxå (som behöver strykas:-P) Sen ska den ugly blåa blomkrukan bytas ut oxå.
Bilderna såg så tråkiga ut,hmm.. Mycke finare i verkligheten :-)
Jag e sååå nöjd.

Liams stol fick en makeover oxå,hi hi

151405-57

TAck Maria,för all hjälp idag :-))
Nu ska jag å darling kika film!
Bai

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det blev jhu superfint =)))
Måste få komma o kika nåndag! Pussss

2007-03-05 @ 13:09:45
Postat av: Anonym

Men gud , de blev ju ett helt nytt rum!! kanon snyggt , stolen blev super. Tavlorna va ur läckra , blir kul att se de på riktigt på torsdag. kram

2007-03-05 @ 17:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0