slut på helgen

Jag å kidsen har vart hos mami hela helgen. Jox har ju jobbat.
Skönt att få lite hjälp :-)
Igår va vi till kupolen å shoppa lite. Påminn mej om att aldrig ta me Neo dit igen. Ungen e ju ÖVERALLT,GAAH!!!
Å lyssnar inte för 5 öre på vad man säger,suck.

Nåja,tur att mamma va med iaf :-P
Jag har blivit bortskämt med att få sova middag 2 dagar på raken nu,skööönt!!

Tror ni mamma lyckades få Liam att ta flaska då? ICKE. I give up.. Vad gör man?? Nån som har nå tips??
Tror han håller på å få tänder oxå,bajjar flera gånger om dagen,å kliar i munnen. Ååå så skönt de kommer bli när han ska bitas sen oxå,buhu.
Nu ligger han å pratar inne i sin säng,han har nyss fått mat. Brukar ju alltid somna om,men inte nu..  why?
Ha ha tidgare i kväll,så va jag in å kikade till honom. Då låg han på mage,me hela rumpan framme. Han hade på nåt sätt krånglat sej ur blöjan.. ha ha. Tur jag såg de innan de hände en olycka :-P

Neo e iaf mycke bättre. Peppar,peppar ska man väl säga ;-)
Jag däremot lär ringa vårdcentralen i möru,så jag får komma å göra halsprov. Har såå ont i halsen.

I morrn å på tisdag e Joxen ledig. Skönt :-) :-)

nä,nu ska jag sussa!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

de e jobbigt o ha barnen me sig när man shoppar. 1 går bra men INTE 2. dom e överallt o ingen lyssnar o bråk hit o doit mellan dom. blir arg bara ja tänker på barn o affär höhö. borde va barnfritt på affärer =P

2007-03-20 @ 17:43:40
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0