Penicillin

Äntligen har Neo fått penicillin. Håll tummarna att han blir frisk nu. Han va superduktig att ta de,trodde han skulle tvärvägra,för de smakar ju crap.. Fast han kanske har tappa smaksinnet,precis som jag :-P

När vi kom hem från doktorn,så somna först Neo,sen jag å Liam oxå. Vakna efter typ 3 timmar.. SKapligt,längesen nån utav oss som middag så länge. men skönt va de :-D

Dom somna ändå relativt tidigt nu ikväll.

I helgen ska nog jag å killarna sova hos mamma,då Joxen jobbar.
Ska se om mamma kan få Liam att ta flaska. Nu vill jag börja jobba lite extra,så man kan spara dagar..
Jag försökte ge honom välling igår,men han tvärvägra. Han vet ju att jag har mat,så varför skulle han ta flaska :-P
Å ingen ide att Jox ska ge honom. Han har ju noll tålamod,han försöker en gång sen ger han upp lixom. Mamma e envisare än mej tillåme,så e de nån som fixar de,så äre hon!
Håll tummarna please :-)

Lite bilder då :-)

Nybadade syskon. Kolla in knubbis-Liam,hi hi :-)

151405-64

Sitter själv :-)

151405-65

Liam när vi var i maserhallen

151405-66

Ögoninflammations-Neo :-P

151405-67

Thats it for today!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

*håller tummarna för allt* vilka gulliga bilder. o stackars neos ögon =(

2007-03-16 @ 07:18:02
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Ja förstår han varför ta flaska me otäck välling när han kan hänga i morsans tuttar... haha!

2007-03-16 @ 07:56:39
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Nagge

Hihi vad söta de e killarna. Vad dutti Liam e som kan sitta själv! Bra idé att låta din mamma ge han flaskan. Han lär ju ta den till slut om han inte får annat. *s* Kram !

2007-03-16 @ 09:35:55
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: veronica

jobbigt att ni är så dåliga...hoppas att ni blir friska nu..att detta är sista vändan innan vårens ankomst..kram

2007-03-16 @ 11:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0