Ögoninflammation

Neo är HELT igenmurad på båda ögonen. De började rinna igår när vi badat,så jag trodde han va irriterad bara,för de var bara i ena ögat. Men nu har han väl kliat sej,å sen petat i andra ögat,för nu ser han ut om han boxats eller nå.. Stackarn :-(( Verkar inte göra ont iaf,men de ser så hemskt ut.
Hoppas Liam klarar sej iaf,men risken e väl gaaaaanska stor att han får de me.
Så vi blir väl bara hemma idag.
Jox e å jobbar. Saknar honom.
Liam sover,och Neo kikar på Lotta på bråkmakargatan.
Snickarn e här å gör de sista i badrummet. Ska bli riktigt skönt när de e klart,trök å ha folk som springer här hela tiden.
Nu svider de i mitt ena öga,hmm....

08.54

Ööh, Tuva å Hampus har oxå ögoninflammation,å dom va oxå med oss å bada igår ju... Weird. Kan de vara vattnet?????


20.54

Nu e äntligen badrummet färdigt. Blev superfint :-)
JAg å Liam å Neo har badat idag,mysigt :-)
Killarna har vart så goa idag.
Å Neo har kissat på toan fleeera ggr idag,jag e stolt som en tupp :-)))
Å han med så klart,hi hi.
Mina älskade ungar!!!!!
Nu ska jag kika på desperata fruarna. Sen har jag ladda hem prison break!


23.51

Nu ska jag nanna. Har världens mensvärk,så jag antar att den e på väg tillbaka. Suck,varit skönt att slippa de må jag säga..  Ooont gör de nu.. Fast jag ska inte klaga,stackars Jeanette har ännu ondare,som tagit bort blindtarmen :-(
De VET jag att de gör ont,gjorde de för några år sen.. Uscha =/
Massa kramar till henne iaf...

Gonatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: vicki

men du , här har vi oxå fått ögoninflammation , båda ungarna.... kan de varit i vattnet...nu kliar det i mina med..

2007-03-06 @ 08:40:14
Postat av: Lottisen

alltid ska de vara nåt =O/

2007-03-06 @ 10:13:32
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0