ögondroppar

Neo fick ögondroppar hos dokorn igår.
Hur lätt tror ni de e å få i de i ögonen på honom??
I morse var de 3:e världrsriget här,jag var tvungen att blåhålla honom :-(
Men va ska man göra då,jag måste ju få i honom den,å inget annat funkar.

Snart ska vi gå ut å leka me Emil,Tilde å Fanny.
Så fint väder ute ju :-))

Usch,jag har skitont i halsen. Hoppas jag inte blir sjuk nu bara,nog me sjukdomar nu tycker jag.

I morrn ska Neo nog till mamma. Om han e bättre i ögonen då vill säga. Verkar ju lite bättre idag,peppar,peppar.
FÅ se vad jag å jox å Liam hittar på dårå. Vill,vill viiill lägga klickgolv :-))

Detta golv ska vi ha i kök å hall

image63
Snyggt va??? :-))


21.55

Har så ont i halsen så jag kan knappt prata. Joxen har vart iväg å köpt halstabletter åt mej som tur är.
Ska nog kolla upp min hals,jag har ju ont jätteofta..
Nyss tagit ett lååångt bad. VÄLDIGT långt upptäckte jag när jag kom upp.
Nu sitter jag me en skål het soppa. Lindrar lite iaf. Hade bara amningsthe hemma,å de tänker jag INTE dra i mej,ha ha. De e illa nog ändå me läckaget :-P

Stort grattis till Vejron idag oxå. Synd bara att jag inte kom ihåg de lite tidigare,skäms på mej,du kommer ju alltid ihåg mej. Kanske kan få bjuda dej på lunch nån dag,om du e ledig mitt i veckan nån gång???
Man blir lite lätt dagvill när man bara e hemma.
STORT grattis iaf.

Nu ska jag slänga mej i soffan och läsa vidare i min bok.

najtinajt!

Kommentarer
Postat av: veronica

hejsan gumman.
Inte ledig nån dag i veckan nu iallfall men jag kan hojta..och du tack för grattiset och krya på dig..kram

2007-03-09 @ 23:02:06
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Sara

Snyggt golv! Allt gick bra på förlossningen, men Lena hade väldigt ont.

2007-03-10 @ 11:02:29
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0