lonely

Mmm,jag känner mej lite lonely ikväll. Jox e ute å festar me jobbet,och killarna har sovit sen strax efter 7.
Jag har kikat på greys,babblat me Linda,å beställt kläder från hm. De e farligt att ha tråkigt,för då beställer man en massa kläder. Eller iaf jag.. ha ha. Egentligen skulle jag ju inte,för jag planerar ju å köra igång me Cambridge inom SNAR framtid. Men jag har ju INGET att ha på mej... Jaja,nu e de beställt iaf ;-)
Beställde lite till killarna oxå :-)
Jox e de ju omöjligt att köpa kläder åt,inget duger ju. Så de får han allt göra själv :-P

I morse vaknade ungarna 5.. aaah shoot me. Lite synd va de väl om mej då va?
Fast sen sov vi middag alla 3 i 3 timmar.. ha ha skönt.
När Joxen kom hem så åkte vi till kupolen. Köpte present till Fanny som fyllde år förra helgen.

Neos ögon började rinna igen när vi va ute idag.. hmm.. ögoninflammation igen säkert *suck*
Eller pollen kanske? Hmm..
Få se hur han ser ut i morron..
HAn hann ju gå på dagis EN dag iaf  =P

I morrn kommer syrran+kusin hit å hälsar på.
På söndag Vejron o co I hope. Om alla e friska :-))

Ååå Linda ska till ikea i morrn,å då skulle hon köpa såna korgar till vår bokhylla. weii håll tummarna att de finns :-)
Snälla hon :-))

Ha ha måste skriva å berätta om va Neo sa till våran granne igår. De är en tant som pratar VÄLDIGT mycke om man säger så. Till slut säger Neo: HAR DU PROBLEM ELLER???
*LOL* jag höll på å dö av skratt,ha ha ha haaa... Han har väl hört när jag sagt så till Joxen *fniss*
Nu ska jag sussa.. ifall kidsen vaknar lika tidigt i möru.. Okristligt säger jag =P
Natti!

image72

Kommentarer
Postat av: Jeanette

hahaha va roligt! va sa grannen då????

2007-03-24 @ 12:35:28
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

hahaa! Barn ha ju en tendens till att ta efter oss vuxna haha! kul kille, berätta mera!

2007-03-24 @ 13:33:01
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: veronica

haha vad rolig han är neo...sötisarna på kortet.=)

2007-03-24 @ 13:57:37
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0