jäkla kärring

Ringde vårdcentralen om min hals i morse. Har ju så förbannat ONT ff. Kan knappt svälja jue..
Men de va då IIINGEN orsak att mistänka halsfluss,för om de hade varit halsfluss eller streptokocker,så hade jag då minsann inte varit förkyld,för de är man inte då. Ööööh??
Kan då inte räkna dom gånger jag haft halsfluss ens på 2 händer. Fick de alltid när jag va yngre,så fort jag blev FÖRKYLD!!Dom till å me tänkte ta bort mina halsmandlar pga de. De sa jag till kärringen oxå. Jahaaa,deee va då konstigt. Baah.
Skulle ha koll på tempen,för om jag fick feber igen,ja då måste jag höra av mej.
Hoppa å skit *sur*
Nåde henne om de visar sej att de inte bara är en vanlig förkylning.

Liam har vart gnällig som 17 i 2 dagar nu. Närtan helt säker på att de är tänderna som spökar.
I natt vaknade han inge alls,sen ville han inte ha mat när han vaknade i morse heller= ONT i boobsen.
Jox lyckades få i honom gröt sen lite senare.
Nåja,de går ju knappast nån nöd på honom om han matvägrar lite *s*
Neo däremot har blitt värsta spinkisen. Fast Joxen har ju alltid vart smal han oxå. Fram tills i höstas,när han slutade röka,ha ha.

Igår va Linda å Abbe här. De va skoj. Neo å Abbe busade massor. Han e sååååå söt abbe,värsta roliga ungen,hi hi. Tog kort på dom,kan lägga in bilder sen :-)

Jox e iväg å förhoppningsvis köper ett akvarium. Vi va å kikade på fiskar igår på zoo,å blev sugna bägge 2,för att inte tala om Neo,de bästa han vet e ju fiskar. Tänk bara dom där badleksaksfiskarna han släpade runt på JÄMT. Nu har han dock tröttnat på dom :-) Men han va heelt lyrisk när han kollade på alla fina fiskar :-)
Så vi kikade på blocket när vi kom hem,å hittade ett fint,sånt möbelakvarium,på 230l. Svart möbel så klart ;-)
Alla tillbehör å allt för 1400:- DE tyckte vi var billigt. Så hoppas de e fint nu då :-) :-)
Ska Neo få välja lite fiskar sen :-))
Älskar min underbara familj sååååå mycke. Vad vore jag utan er?


20.29

Har lovat en granne att lägga in lite bilder på nyfixade badrummet,så jag gör de nu. Inte fått upp nå duschdraperi osv än,men men :-P
Lite svårt att ta bilder därinne oxå ju. Men här kommer dom :-)

image68

image69

image70


Sen bilder på akvariumet oxå då :-) FAst de e inte iordninggjort just nåt,de blev så bråttom å slänga i fiskarna. Vi ska fixa mer i morrn :-)

image71

Ni fick en hum om hur de ser ut iaf. Kan ta närmare bilder då de e klart :-)

Sen lite kort på mina älskade då :-)

image72

image73

image74

kolla in Jox frilla,ha ha. Dags å ta fram trimmern :-P

Nu blire desperata fruarna snart :-))

Kommentarer
Postat av: veronica

ååå stackare med halsen..
Krya på dig vännen...pöss

2007-03-20 @ 12:06:18
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Jeanette

vårdcentraler e fan dumma i huvet, kan ingenting vet ingenting. speciellt kvarnsvedens!! HATA!

2007-03-20 @ 15:49:59
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

jäklar vad snyggt badrummet vart.=))
och najs med firrar....söta pojkar.=))))

2007-03-20 @ 21:40:13
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: veronica

jäklar vad snyggt badrummet vart.=))
och najs med firrar....söta pojkar.=))))

2007-03-20 @ 21:40:18
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Kati

Håller med ovanstående om badrummet :-) Det kommer faktiskt hit en idag och ska kolla och lämna offert på renovering, föreningen ska renovera badrummen i alla lägenheter. Hoppas det blir av snart, men förmodligen blir det inte förrän i höst nån gång.
Hmmm.. en annons på blocket kanske vore nåt ja :-P
Hoppas det är bättre med halsen idag!
Kram kram

Kram

2007-03-21 @ 10:41:36
URL: http://kati.blogg.se
Postat av: Rouaa

Haha jävlar vad Jox ser sur ut!

krya på dig.

2007-03-21 @ 12:15:23
URL: http://www.rouaa.blogg.se
Postat av: Mickan

Har du inga förekort på badrummet,rätt snyggt..Har ni gjort det själva?
Häftigt akvarium...

2007-03-21 @ 21:28:40
Postat av: tete

Snyggt badrum! Och söta pojkar! Ja, kul att du hittade mig, och nu har jag hittat dig också ;-) *kram*

2007-04-05 @ 12:38:10
URL: http://tetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0